موضوعات داغ

چگونگی حمل دوچرخه با خودرو

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل تابستان به سر می‌بریم و شهروندان به مراکز تفریحی مراجعه می‌کنند و برخی نیز برای استفاده از این مراکز اقدام به حمل دوچرخه با خودروی شخصی می‌کنند که اینکار ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل مهر، وی ادامه داد: به رانندگانی که با خودروی شخصی خود دوچرخه حمل می‌کنند توصیه می‌کنیم که دوچرخه را به صورت اصولی و کامل بر روی دوچرخه بند خودرو نصب کنند تا در هنگام تردد امکان جدا شدن و سقوط آن وجود نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: نکته دیگری که در زمان حمل دوچرخه باید به آن توجه داشت این است که نصب دوچرخه مانع دید عقب وسیله نقلیه نشود و همچنین پلاک عقب خودرو نیز مشخص باشد.
سرهنگ رازقی در پایان تصریح کرد: عدم رعایت این نکات باعث کاهش ایمنی تردد و در برخی موارد باعث تصادفات جاده‌ای می‌شود. از شهروندان می‌خواهیم که در صورت حمل دوچرخه با خودروی شخصی حتما به موارد ذکر شده توجه داشته باشند و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی توسط پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون خواهند شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/20
اعتراف تلخ: ایران هم مثل آمریکا فقط با پیکاپ سازگار هست و مابقی کلاس ها به هیچ عنوان نه با فرهنگ ایران جور در می ایند نه با رانندگی ما نه با جغرافیا ایران نه با جاده های ایران