موضوعات داغ

کلکسیونی از خودروهای خاص که از آن‌ها استفاده نشده است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
طی این سال‌ها شاهد کلکسیون‌های عجیب و غریبی از خودروها بوده‌ایم، اما احتمالا تاکنون چیزی شبیه این ویدیو ندیده‌اید. البته این خودروها در ابوظبی امارات قرار دارند، اما چیزی که این کلکسیون را عجیب و غریب می‌کند این است که این خودروها کاملا نو هستند و کیلومترشمار آن‌ها عددی بین صفر تا نهایتا ۸۰ کیلومتر را نشان می‌دهد.
در ابتدای این ویدیو چندین خودروی گروه دریفت لونتیکس تحت حمایت مانستر را می‌بینیم. ماجراجویی اصلی با چندین بوگاتی ویرون آغاز می‌شود که شامل چندین مدل با تولید محدود می‌شوند. دوربین از کنار چندین پورشه نفیس، مرسدس مک‌لارن SLR‌های کمیاب، فراری‌های شگفت‌انگیز عبور می‌کند و در کنار این‌ها شاهد یک بنز موتورواگن ۱۸۸۶ هستیم. بله یک موتورواگن واقعی، البته نه از مدل اصلی محصول سال ۱۸۸۶ – این یکی از مدل‌های بازسازی شده در سال ۲۰۰۳ است، اما به هر حال یک موتورواگن خاص و کمیاب است.
شاید برخی به این فکر کنند که استفاده نکردن از این خودروها کار کاملا اشتباهی است. به هر حال خودروها برای استفاده شدن ساخته شده‌اند، و در این کلکسیون شاهد برخی از جذاب‌ترین و بهترین خودروهای جاده‌ای تاریخ هستیم. اما در بخش دیگری از این ویدیو وارد قسمتی از این گاراژ می‌شویم که خودروهای استفاده شده در آن نگهداری می‌شوند. در این قسمت شاهد گروهی از لندرور دیفندرها، وانت‌های شورلت، تویوتا لندکروزرها و دیگر خودروهای خاص و جذاب هستیم. در حالی که در بخش استفاده نشده‌ها یک فراری F-40 وجود داشت که کاملا نو بود، فراری F-40 قسمت استفاده شده‌ها تقریبا ۴۸۰۰ کیلومتر مسافت طی کرده است. شاید جذاب‌ترین خودروی بین آن‌ها وکتور W8 به شدت کمیاب باشد – سوپرکار آمریکایی الهام گرفته شده از جت‌های جنگی که در دهه ۹۰ میلادی تولید می‌شد. این خودرو هم در بخش استفاده شده‌ها قرار دارد.
این ویدیو ۳۰ دقیقه‌ای ارزش وقت گذاشتن را دارد، چون تاکنون چیزی شبیه این کلکسیون خاص ندیده‌اید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد