موضوعات داغ

نگاهی به جک S3؛ کراس‌اوور جمع و جور کرمان‌موتور

عکس مطلب اول
سوالی که در این مطلب می‌خواهیم پاسخ دهیم این است که آیا خرید جک s3 از لحاظ فنی و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است؟ در حقیقت این یکی از سوالاتی است که بسیاری از کاربران بعد از دیدن قیمت جک s3 در وب‌سایت‌های مختلف مطرح می‌کنند و به دنبال پاسخ فنی برای این سؤال خود هستند. طبیعی است که معیار هر کسی برای خرید خودرو متفاوت باشد و هر کسی به بخشی از طراحی یا ویژگی‌های فنی خودرو اهمیت بدهد.
اما ما می‌خواهیم جوانب مختلف این خرید را در نظر بگیریم و بازار خرید و فروش جک s3 را تحت نظر بگیریم تا ببینیم که آیا این می‌تواند گزینه خوبی باشد یا خیر؟!

نمای دور جک s3 قابل قبول و مناسب
بررسی خود را از نمای دور خودرو شروع می‌کنیم. در توصیف کلی بدنه خودرو می‌توانیم به شکل ظاهری مناسب و زیبای آن اشاره کنیم که تا حدود زیادی عضلانی به نظر می‌رسد. در طراحی قسمت جلو و سپر خودرو از همان زبان طراحی شرکت جک استفاده شده است. بین چراغ جلو، سپر و چراغ‌های مه شکن تناسب خاصی وجود دارد و شیب درب موتور هم به سمت پایین و ملایم است. طراحی شیشه‌های بغل و شیشه جلو به سبک فانتزی و اسپرت است و تا حدود زیادی دوست داشتنی است. در بغل خودرو و در قسمت دستگیره یک برجستگی دیده می‌شود که از گلگیر شروع شده و تا چراغ عقب ادامه دارد. در طراحی عقب خودرو هم می‌بینیم که از الگوهای رایج شاسی بلندها استفاده شده است که استفاده از آن در جک s3 به عنوان یک کراس‎اور جالب به نظر می‌رسد.

امکانات داخلی و رفاهی خودرو قابل قبول
به این موارد توجه کنید. استفاده از ایموبلایزر؛ استفاده از فرمان برقی به همراه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان؛ سیستم تهویه مطبوع، صفحه نمایش ۷ اینچی، امکان تنظیم صندلی در شش جهت، تنظیم برقی آینه‌ها و وجود گرمکن برای آنها، استفاده از چراغ‌های جلو ال ای دی مجهز به دیلایت، کامپیوتر سفر، روکش چرم برای صندلی، وجود کروز کنترل، استفاده از گرمکن آینه. اینا فقط برخی از امکاناتی هستند که شما در جریان خرید و فروش جک s3 می‌توانید به آنها بسنده کنید. این امکانات رفاهی برای راننده و سرنشینان فوق‌العاده هستند و تجربه متفاوتی با آن دارند.
جک s3

جک s3

تجربه رانندگی با جک s3
حالا بریم سراغ رانندگی با جک s3. ما این مورد را به دو بخش متفاوت تقسیم می‌کنیم. بخش اول مربوط به مشخصات فنی و موتوری خودرو است و بخش دوم شامل هندلینگ و امکانات خودرو. وقتی که شما استارت خودرو را می‌زنید یک موتور با حجم ۱۵۹۰ سی‎سی با ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ را روشن می‌کنید. این موتور حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دورتر دقیقه نصیب شما می‌کند. با این تفاسیر شما می‌توانید حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت را به دست بیاورید.
قیمت جک‌S3 در حدود ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان قیمت ماشین جک s3 است و باید بدانید که گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک CVT تیپ ترونیک است. در کنار آن برای خودرو سیستم ترمز HAC استفاده شده است که این ویژگی به شما کمک می‌کند که در مسیرهای با شیب بیشتر از 3 درصد، ترمز خودرو پس از رها کردن پدال درگیر بماند و این فرصت کافی برای فشار دادن به پدال گاز به شما می‌دهد. برای هندلینگ و کنترل جک از یک فرمان هیدرولیک استفاده شده و سیستم تعلیق آن در محور جلو از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق محور عقب از نوع میل پیچشی نیمه مستقل است.
جک s3

جک s3

توصیف کلی
در توصیف کلی خودرو اول باید به این نکته اشاره کنیم که شما باید مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان را برای خرید ماشین جک s3 کنار بگذارید. این خودرو مصرف سوخت بالایی ندارد، شتاب آن در حدود ۱۲ ثانیه است و می‌تواند به عنوان یک کراس‎اور با دوام انتخاب خوبی برای خانواده شما باشد. سیستم تعلیق جک s3 به شکلی است که راننده و سرنشینان هیچ گونه ضربه‌ای از طرف خودرو دریافت نمی‌کنند و بسیار راحت هستند. کیفیت ساخت بدنه خودرو نسبتاً بالاست و برای ساخت آن از فولاد گالوانیزه به اندازه ۳۳ درصد و فولاد پیشرفته مقاوم به اندازه ۴۶% استفاده شده است. این موضوع باعث شد که ایمنی خودرو هم بسیار بالا و قابل توجه باشد. در مورد تأمین قطعات و نگهداری خودرو هم نگران نباشید که به اندازه کافی در ایران قطعات و لوازم مصرفی کافی برای آن وجود دارد.

منبع : ویرلن

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/4
رقیب این خودرو هایما S 5 هست از هر لحاظ که حساب کنید هایما S5 بهتره
1398/6/21
رقیبش s5 نیست . چون الان قیمت اونها حدود 40 تا 50 تومن فرق داره و از نظر من برای خوزستان و مناطق گرمسیر ماشینهای با حجم موتور ناچیز که توربو هستن گزینه خوبی نیستن مخصوصا که توربو رو سریع میاره سرویس . ...... به دلیل اینکه هم بنزین بی کیفیت داریم و هم تو جنوب ایران هوا گرمه و توربو ها تابستون خیلی گرم میشن و باید بیاستسم تا خنک ک شد بعد خاموش کنیم در غیر اینصورت عمر مفید توربو کم میشه .
1398/5/5
خلاصه:آششششششغااااال
1398/5/5
خودرویی با طراحی نا متقارن ، موتوری ضعیف که با گیربوکس cvt این ضعف بیشتر دیده میشه. و قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی .
رقیب این ماشین چانگان هست که هم خودرو استاندادر تری هست و هم قیمت مناسب تر خدمات پس از فروش بهتر و کیفیت ساخت بهتری داره
1398/6/25
از چانگان بدتر نبود بیای بگی با کیفیت جک اس 3 موتورش گرین جت میتسوبیشیه