موضوعات داغ

۷۷۰ هزار کارت سوخت در ادارات پست کشور

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرایی نمی‌شود و زمانی کارت بانکی اجرایی خواهد شد که سهمیه‌بندی اعمال شود. پس با توجه به عدم سهمیه‌بندی بنزین، سوخت‌گیری از ۲۰ مرداد با کارت سوخت اجباری می‌شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، محمدرضا قادری عضو هیات مدیره شرکت ملی پست درباره کارت‌های سوخت جا مانده در ادارات پست، اظهار داشت: در یک مقطع زمانی که قرار بود کارت‌های بانکی به کارت سوخت اتصال پیدا کنند، شهروندان علاقه چندانی برای دریافت کارت سوخت نداشتند و به همین علت تعدادی از کارت‌های سوخت نزد شرکت پست مانده است. حال با توجه به منتفی بودن اتصال کارت بانکی به کارت سوخت، احتمالا مراجعات برای دریافت کارت سوخت افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: نهاد تصمیم گیرنده در این موضوع شرکت پالایش پخش است و هر زمان به ما اعلام کنند، آماده توزیع هستیم. البته کارت‌های سوختی که نزد پست است در صورت مراجعه افراد به آنها تحویل داده خواهد شد.
بر اساس اعلام شرکت ملی پست تا آخر تیرماه سال جاری، ۷۷۰ هزار کارت سوخت در این سازمان مانده و این یعنی این کارت‌ها برای صاحبان ارسال شده، اما تحویل گرفته نشده و مجددا به اداره پست برگشته است. این کارت‌ها طبق قرارداد پست چند ماه نگهداری می‌شود و بعد از آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برمی‌گردد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/11
دروغ اسخون نداره که تو گلوشون گیر کنه...شش ماه پیش تو سامانه دولت برای کارت سوخت ثبت نام کردم ولی خبری از کارت سوخت نیست...به سامانه الکترونیکی پیگیری کارت سوخت هم که مراجعه میکنیم پیغام میدهد که هیچ اطلاعاتی از کارت سوخت خودرو شما در دست نیست...به دروغ عنوان میکنن که کارت سوخت برای صاحبان خودرو صادر شده و به آدرشون ارسال شده ولی چون کارت رو تحویل نگرفتند به پست برگشت خورده... همینجوری الکی الکی ملت رو سالهاست که سرگردون خودشون کرده اند....