موضوعات داغ

رنو ساندرو جدید مدل 2020 رسماً معرفی شد + عکس و فیلم

عکس مطلب اول
رنو بالاخره از نسخه جدید رنو ساندرو رونمایی کرد. در کنار معرفی این خودرو، نسخه جدید رنو لوگان یا همان L90 خودمان نیز در برزیل معرفی شده است. نسخه‌های فیس‌لیفت رنو ساندرو و L90 با تغییرات عمده‌ای همراه بوده‌اند و از نظر فنی نیز تغییرات زیادی داشته‌اند.

نمای عقب رنو ساندرو

نمای عقب رنو ساندرو

چراغ‌های جلو مجهز به LED های مخصوص روز شده‌اند که طرحی به شکل C دارند. این شکل قبلاً در مدل‌های جدید این کمپانی همچون رنو تلیسمان و کولیوس نیز بکار رفته بودند. در نمای عقب رنو ساندرو جدید، چراغ‌های افقی بکار رفته‌اند که تفاوت بسیاری با مدل‌های کنونی دارند. البته در مدل L90 که در کشورهایی به نام لوگان و یا سیمبل عرضه شده، تغییرات زیادی روی نداده و تنها شاهد یک فیس‌لیفت جزئی هستیم.

نمای کابین رنو ساندرو

نمای کابین رنو ساندرو

در داخل کابین رنو ساندرو جدید، رنو گفته که متریال استفاده شده برای داشبورد تغییر کرده و روی درب‌ها نیز از چرم استفاده شده است. همچنین در قسمت‌هایی از کابین کروم نیز بکار رفته است. صندلی‌ها در رنو ساندرو جدید تغییر کرده و ارگونومی بیشتری پیدا کرده است. تمامی مدل‌های جدید رنو ساندرو به مولتی مدیا 7 اینچی مجهز شده‌اند که روی آن‌ها آندروید و اپل کارپلی نیز نصب است.

رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

از نظر فنی شاهد تغییراتی در این مدل هستیم. رنو ساندرو جدید به گیربکس CVT XTronic مجهز شده و پیشرانه آن 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.6 لیتری است که می‌تواند حداکثر 113 اسب بخار را تولید کند. البته یک پیشرانه 3 سیلندری 1 لیتری نیز برای رنو ساندرو جدید در نظر گرفته شده که گیربکس 5 سرعته دستی روی آن نصب شده و می‌تواند حداکثر 78 اسب بخار را تولید کند.
رنو ساندرو جدید در نسخه استاندارد به چهار کیسه هوا مجهز است. همچنین سیستم های ESC و HSA نیز روی رنو ساندرو جدید قابل نصب است. قیمت رنو ساندرو 2020 در بازار برزیل حدود 12500 دلار است و نسخه استپ وی همین خودرو از 16 هزار دلار شروع می‌شود. جالب است بدانید که رنو L90 جدید در این بازار حدود 13 هزار دلار قیمت دارد.
در حالی رنو دیروز از نسخه جدید رنو ساندرو رونمایی کرد که در ایران چند ماهی است که تولید این خودرو به شدت به مشکل برخورده و حتی مدل‌های بسیار قدیمی رنو ساندرو نیز قابلیت تولید و تحویل به مشتریان را ندارند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/5
برای اینکه گلگیر عقب عوض نکنه یک چراغ تو چراغ درست کرده
1398/5/5
رنو هم دیگه شورش رو درآورده !! یه طراحی ساده و یخ و بی انرژی و بی دردسر میکنه ازش ۱۰ ماشین در میاره !!! الان کوئید -کپچر-ساندروو... . همه همینن !!
1398/5/5
اومدن ابروشو درست کنن زدن مغزشم سوراخ کردن
1398/5/5
آخه چه توقعی دارین می دونید این ماشین برای فرانسوی ها و کشور های اروپایی چقدر ارزونه چه توقعی دارین که طراحی آنچنانی بکنن
1398/5/5
چرا ایران زباله دان ماشین هاست؟چرا اینقدر بد بختیم
1398/5/5
اون رنو سیمبل چی میکنه وسط عکسا😑
1398/5/6
عالی برای کارگران و جوانان خودرو اولی ؛ دقیقا همون طیفی که در اروپا بازار هدف محصولات ارزان قیمت رنو/داچیا هستند