موضوعات داغ

مدیر فورد: پیکاپ برقی ما، بازار وانت‌ها را تسخیر خواهد کرد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
امروزه صحبت‌های زیادی در این باره شنیده می‌شود که کدام خودروساز اولین وانت تمام الکتریکی را وارد بازار خواهد کرد. وانت تسلا مدت‌هاست مورد بحث قرار گرفته، اما مدتی طول می‌کشد تا به صورت رسمی عرضه شود. ریویان سخت در تلاش است تا تسلا را با وانت R1T خودش شکست دهد. پس خودروسازان بزرگ و به طور خاص فورد F-150 چطور؟
فورد به تازگی ویدیویی منتشر کرده که در آن یک نمونه اولیه از فورد F-150 برقی، یک وزنه ۵۰۰ تنی را می‌کشد. پس از انتشار این ویدیو هائو تای تانگ رئیس بخش توسعه محصولات فورد در مصاحبه‌ای گفت:
ما این بخش از بازار را به تسخیر خودمان درآورده‌ایم، این وانت به مدت ۴۲ سال پرفروش‌ترین وانت بوده است. به نظر ما ترکیب Built Ford Tough با موتور الکتریکی، یعنی نمونه پیش ساخته فورد F-150 برقی، تمام ویژگی‌هایی که مشتریان به آن‌ها علاقمند هستند را عملی می‌کند. ما می‌خواهیم این برتری که از قبل داشتیم را ادامه دهیم.
به نظر می‌آید از تای تانگ درباره وانت تسلا سوال شده که او چنین واکنشی را نشان داده است. البته او به صورت مشخص به آن خودروساز خاص اشاره‌ای نکرده است.
بدون در نظر گرفتن صحبت‌های تای تانگ و این نکته که فورد همچنان به برتری خودش در بازار وانت ادامه خواهد داد، او گفته فورد فقط قصد دارد یک وانت هایبریدی الکتریکی در سال ۲۰۲۰ عرضه کند. او همچنین اعلام کرد تا عرضه یک وانت تمام الکتریکی هنوز چندین سال زمان نیاز است. تای تانگ در ادامه گفته:
بازار وانت خیلی رقابتی است. فورد این بازار را به تسخیر خودش درآورده است. این بخش سود بسیار زیادی برای ما داشته و قصد داریم این برتری را ادامه دهیم. ما اصلا رقبای خود را دست کم نمی‌گیریم و احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم. ما فقط قصد داریم روی کاری که به بهترین شکل آن را انجام می‌دهیم تمرکز کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/19
یه چیزهایی تو مایه پیشرفتهای ما با پراید