موضوعات داغ

قیمت جدید پژو 206 صندوقدار اعلام شد

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید خودروی پرمخاطب پژو 206 صندوق دار را اعلام کرد و از تاریخ اعلام قیمت جدید یعنی امروز 6 مردادماه 98 قابل اجرا خواهد بود، هرچند مشتریانی که این اتومبیل را به صورت پیش فروش خریداری کنند، تخفیف ویژ 6 میلیون و 600 هزار تومانی در نظر گرفته شده است که برای ماه‌های بعد، یعنی خرداد و تیرماه کمتر خواهد بود.
باتوجه به قیمت اعلام شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، پژو 206 صندوقدار V8 در مردادماه به قیمت 87 میلیون و 800 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، این درحالیست که مشتریان می توانستند تیرماه امسال خودروی پژو 206 را با قیمت حدودا 80 میلیون و 754 هزار تومانی خریداری کنند.
قیمت جدید پژو 206 صندوقدار اعلام شد

قیمت جدید پژو 206 صندوقدار اعلام شد

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/7
بر پدر و مادرتون لعنت الان که دیدین قیمت ها تو بازار داره میاد پایین باز زر اضافی زدین و در صورتی که ماشینی برای فروش ندارین قیمت کارخونه رو بردین بالا ؟؟؟؟
1398/5/7
لعنت به هرچی دزده تو این مملکت. قرار بود قیمت را حاشیه بازار تعیین کنن بعد پلکانی بیارنش پایین . یعنی تو این دولت ی ادم درست پیدا نمیشه جلو این دزدای وطن فروش را بگیره
1398/5/8
دوست عزیز دزد از همون دولت شروع میشه میاد پایین
1398/5/7
حالا که قیمت دلار داره میاد پائین حالا بهانه تان چیه؟ این است نتیجه حمایت دولت از انحصار و بی توجهی به مردم. ای کاش همیشه نزدیک انتخابات ریاست جمهوری بود تا مسئولان به خاطر مشارکت بیشتر به مردم صبور توجهی می کردند
1398/5/7
یک ماه 7 میلیون. و همچنان این داستان ادامه دارد...
1398/5/8
همه این بازی ها و تعیین قیمت خودرو بر مبنای ۵ درصد زیر قیمت بازار بدلیل باز شدن جاده برای افزایش قیمت خودرو سازها در کارخانه بود ، وگرنه کدام دولتی در سایر کشورها با این روش خودرو را به مشتریان عرضه میکند ؟ با این همه خودرو در کشور ، آیا نیاز جدی هست که مردم برای این خودروهای بی کیفییت ، قیمتهای نجومی بپردازند؟ آیا اگر همه مردم متحد شوند و به مدت ۳ ماه خودرو نخرند باز هم خودروسازها و دولت میتواند اینگونه جولان دهند ؟ سمند را با تغییرات جزئی در بدنه و بنام دنا به دوبرابر قیمت می‌فروشند و مردم را هم در صف کرده اند . آیا اگر دولت با برنامه ریزی خودروسازها را موظف میکرد که خودروهای تولیدی خودروسازان وطنی را بصورت تحویل فوری و نه قطره چکانی به مشتریان بدهند ، این وضع پیش می آمد ؟ متاسفانه خودروسازها و دلالان وابسته به آنان خون مردم را با این روش فروش در شیشه کرده اند ونه وکیل مجلس و نه وزیر دولت کاری انجام میدهند . یا وکلا در خواب هستند و یا مردم را به خواب برده اند .
عوارض واردات الی ماشاالله و قیمت خودروهای داخلی هم هزار ماشاءالله وآفرین بر این مردم مطیع سیاستهای خودرسازان داخلی . واقعا دست مریضاد به خدمتگذاری ایران خودرو و سایپا به مردم کشور ایران . بروید بخر ید که عقب نمانید.
1398/5/9
برای کم کاری تعزیرات که زیر نظر قوه قضاییه هست که بی دلیل در حق مردم ایران با افزایش قیمت خودرو اجحاف میشه همه باید متاسف شویم.