موضوعات داغ

نارضایتی مشتریان از تاخیر در تحویل خودروهای MG

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
داستان تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده تمامی نداشته و این بار نوبت به خودروهای ام جی رسیده است. به تازگی صدای مشتریان شرکت صنعت خودرو آذربایجان در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای ام جی در آمده و گلایه هایی به گوش می رسد.
به نقل از ایسنا، به عنوان نمونه یکی از مشتریان این شرکت عنوان می‌کند که در اردیبهشت ماه سال گذشته یک دستگاه خودرو mg۳۶۰ را با قیمت قطعی ۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومان خرید و هنوز وسیله نقلیه به او تحویل داده نشده است.
این مشتری در ادامه توضیح می دهد که زمان تحویل خودرو مرداد ماه سال پیش بوده ولی هنوز دعوت نامه ای در این زمینه صادر نشده است.
با توجه به گفته او شکایت خریداران خودروهای mg۳۶۰ از شرکت صنعت خودرو آذربایجان سبب شده که طبق یک جدول مشخص این خودروها به نوبت تحویل داده شوند که تحویل خودرو وی نیز مرداد ماه امسال بوده است. البته حتی وجود پرداخت ۴۶ میلیون تومان پول نقد دیگر هنوز دعوتنامه ای در این زمینه صادر نشده است.
این موضوع در حالی اتفاق می افتد که دفتر مرکزی شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تهران جمع آوری شده و شنیده می شود تعدادی mg۳۶۰ در بازار آزاد به فروش رسیده است.
مشتری دیگری نیز نسبت به عدم تحویل خودروهای mg۳۶۰ اتوماتیک اعتراض داشته و توضیح می دهد که با تحویل ۲۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اقدام به خرید یک نمونه از این خودروها با موعد تحویل ۱۴۰ روزکاری و قیمت قطعی ۸۹ میلیون تومان کرده است. این خودرو قرار بوده پانزدهم مهرماه سال گذشته به او تحویل داده شود اما همچنان خبر اعتصاب دعوتنامه ها نیست.
این مشتری توضیح می دهد که در زمان مراجعه به نمایندگی بیش از ۱۵۰ خودرو در نمایندگی موجود و آماده فروش فوری بوده است.
شرکت صنعت خودرو آذربایجان در پاسخ به پیگیری شکایت های مردمی عنوان کرد که خودروهای تولیدی این شرکت دچار نقض قطعه بوده و همین موضوع سبب تاخیر در تحویل آنها به مشتریان می شود. در همین راستا شرکت تصمیم گرفت که از طریق کشور ثالث قطعات را وارد کند که البته کشور ثالث نیز نتوانسته از پس تعهدات خود برآید.
این شرکت در رابطه با تعطیلی دفتر مرکزی خود در تهران نیز تاکید کرده که این دفتر نمایشگاه بوده است و به دلیل هزینه‌های این شرکت، اضافه برآورد شده و تعطیل شده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/9
اقایان مسوول و وزیر و وکیل لطفا یکی به داد مشتریان نگین خودرو ایرسا نماینده رنو برسه که 100 میلیون پولشون رو خوردن و یه لیوان اب هم روش. نه تعزیرات و نه صمت و نه.... جوابگو نیستن. ای خدا.....
1398/5/9
همین دیگه گل و بلبل همه چی کسی هم نیست به داد مردم برسه
1398/5/9
خرداد97 با پرداخت15 میلیون پیش پرداخت مدل دنده ای با تحویل120 روزه ثبت نام کرده ام.مرداد97هم15میلیون دیگرپرداخت نمودم.ارزش دلاری پرداختی من درحدود6000هزاردلارمیباشد.پس از چندماه بیخبری نوبت تحویل خودروبه شهریور98 موکول کردند. بارها تماس تلفنی و حضوری داشتیم و هربار با پررویی تمام میگن ماشین نیست هرکاری میخوای انجام بده. ایا مملکت انقدر بی صاحب شده که هرکی هر جور میتونه اموال مردم حیف ومیل کنه؟؟؟؟؟؟؟
1398/5/11
سلام
اقا یکی به داد ما که پیش خرید بی وای دی کردیم برسهوپارسال قرار بود برج 9 تحویل بدن s6 که هیچ خبری نیست.بخدا اسیر شدیم به کی بگیم کجا بریم کسی نیست به فریاد ما برسه بازرسی و صمت و سازمان حمایت یه مسلمون داره که به گرفتاری ما برسه