موضوعات داغ

آئودی S7 مدل 2020 با قدرت 444 اسبی رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آئودی اوایل امسال از نسل جدید S7 رونمایی کرده بود. حالا این خودرو با قیمت پایه‌ی 83 هزار دلار وارد بازار آمریکا شده است.
آئودی این سدان اسپرت فست بک خود را در دو تیپ مختلف به فروش خواهد رساند. مدل استاندارد این خودرو به جلوپنجره‌ی اسپرت، سپرهای اسپرت و رکاب های جانبی اسپرت مجهز است. از دیگر مشخصه های ظاهری این نسخه باید به خروجی های چهارتایی اگزوز، اسپیلیتر جلو با تزیینات آلومینیومی، دیفیوزر عقب کرومی مشکی مات، رینگ های 20 اینچی و تایرهای تابستانی اشاره کرد.

آئودی S7

آئودی S7

درون کابین S7 2020 مواردی مانند پشت آمپرهای دیجیتالی، تهویه چهار منطقه ای، سیستم صوتی Bang & Olufson، دوربین 360، GPS، نمایشگر 10.1 اینچی بالای داشبورد و نمایشگر 8.6 اینچی پایین داشبورد اشاره کرد.

آئودی S7

آئودی S7

آپشن های قابل سفارش روی این خودرو شامل رینگ های 21 اینچی و تریم مشکی بدنه اشاره کرد. مشتریان می توانند مدل پرستیژ S7 را با قیمت پایه ی 89 هزار دلار خریداری کنند. از آپشن های این مدل می توان به چراغ های لیزری اشاره کرد.

آئودی S7

آئودی S7

قدرت آئودی S7 جدید از یک موتور 2.9 لیتری V6 تامین می شود. این موتور تویین توربو می تواند 444 اسب بخار قدرت و 601 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. در مقایسه با مدل A7 این مدل 109 اسب بخار قدرت بیشتر و 100 نیوتون متر گشتاور بیشتری دارد.
موتور S7 به یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک متصل است که نیرو را به هر دو محور انتقال داده و این خودرو را در 4.5 ثانیه به سرعت 100 می رساند.

آئودی S7

آئودی S7

از امکانات دیگر S7 می توان به سیستم تعلیق فعال بادی و ترمزهای قوی تر اشاره کرد. مشتریان می توانند در پکیج S Sport سیستم تعلیق اسپرت تری را سفارش دهند. در این پکیج سیستم چهارچرخ فرمان پذیر نیز ارایه می شود و سیستم چهارچرخ محرک طوری تنظیم می شود که در تمامی سرعت ها عملکرد اسپرتی از خود نشان دهد. خودروهای مجهز به پکیج S Sport را از روی کالیپرهای ترمز قرمز و سیستم اگزوز اسپرتشان می توان شناسایی کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد