موضوعات داغ

رنو ساندرو RS وارد بازار شد، همدردی مشتریان ایرانی و انگلیسی در حسرت آن!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید رنو ساندرو یا همان داچیا ساندرو هم اکنون در بازار اروپا و آمریکای جنوبی عرضه می‌شود و نسخه قوی‌تر آن، موسوم به رنو ساندرو RS نیز به برخی بازارها عرضه شده است، گرچه به دلیل عدم عرضه نسخه راست فرمان، مشتریان انگلیسی قابلیت خرید و استفاده از این هاچ بک جذاب را ندارند. رنو ساندرو RS چندین سال است که در برزیل به فروش می‌رسد و اکنون نسخه فیس لیفت آن توسط مشتریان خریداری می‌شود.
خودروهایی که تحت برند داچیا در انگلستان به فروش می‌رسند، علاوه بر آن‌که نشان رنو را ندارند، از ظاهری ساده تر برخوردار هستند. رنو ساندرو RS از چراغ‌های جدید و سپر جدیدی برخوردار است و نمای عقبی خودرو نیز شبیه به رنو مگان جدید از آب در آمده است. برخلاف سایر هاچ بک‌های اسپرت که از پیشرانه‌های توربوشارژر با گیربکس‌های دوکلاچه و سیستم پیچیده چهارچرخ محرک بهره می‌گیرند، در رنو ساندرو RS ، شاهد ترکیبی از پیشرانه تنفس طبیعی، گیربکس دستی و قطعات اضافه برای کنترل بهتر خودرو و افزایش هندلینگ هستیم.
رنو ساندرو RS

رنو ساندرو RS

پیشرانه رنو ساندرو RS با توجه به سوخت انتخابی، میزان متغیری قدرت تولید می‌کند، اگر از بنزین استفاده کنید، این موتور 143 اسب بخار قدرت را به شما تحویل می‌دهد، اما اگر از اتانول استفاده کنید، قدرت موتور به 148 اسب بخار افزایش می‌یابد. شتاب صفر تا صد هشت ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصات این هاچ بک هستند. رنو ساندرو RS با قیمت تقریبی 14000 پوند انگلیس، در آمریکای جنوبی قابل خرید است، و با این قیمت، می‌توان فولکس واگن آپ GTi خریداری کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/18
خیلی حسرت بر انگیزم هست 🤪