موضوعات داغ

قوی ترین مدل پاگانی هوآیرا رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پاگانی بالاخره از یکی از گران ترین محصولات خود رونمایی کرد. این مدل با نام هوآیرا رودستر BC وارد بازار خواهد شد و هر دستگاه از آن ۳.۵ میلیون دلار قیمت دارد. این مدل هوآیرا سطوح جدیدی از طراحی، توانایی های حرکتی و مهندسی را معرفی می کند. در بخش فنی این خودرو از یک موتور 6 لیتری V12 توربو ساخت AMG استفاده شده است که قدرت آن به 800 اسب بخار و گشتاور آن به 1049 نیوتون متر می رسد. قدرت و گشتاور این مدل نسبت به مدل BC کوپه 50 اسب بخار و 49 نیوتون متر بیشتر است چون مدل کوپه 750 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتون متر گشتاور دارد.

پاگانی هوآیرا رودستر BC

پاگانی هوآیرا رودستر BC

این گشتاور عظیم با استفاده از یک گیربکس 7 دنده ی Xtrac سکوئنشال که به کلاچ تکی سبک وزن مجهز است به چرخ های عقب ارسال می شود. به گفته ی پاگانی سیستم کلاچ تکی این خودرو 35 درصد وزن کمتری از سیستم های دوبل کلاچ دارد. سایر تغییراتی که پاگانی در این خودرو ایجاد کرده است سبب شده تا وزن آن تنها 1217 کیلوگرم باشد.

پاگانی هوآیرا رودستر BC

پاگانی هوآیرا رودستر BC

به گفته ی پاگانی این رودستر قدرتمند می تواند شتاب جانبی تا 1.9 جی را در پیچ ها تحمل کند. برای مقایسه باید بدانید که بوگاتی شیرون در بهترین حالت خود توانایی تحمل تنها 1.5 جی شتاب جانبی را دارد. یکی از دلایل پایداری لالای پاگانی به لاستیک های پیرلی مخصوص این خودرو مربوط است که چسبندگی فوق العاده زیادی دارند. پاگانی عدد رسمی شتاب این مدل را اعلام نکرده است ولی با توجه به شتاب 2.5 ثانیه ای مدل کوپه انتظار می رود نسخه ی رودستر نیز شتابی در همین حدود داشته باشد.
از این خودرو تنها قرار است به تعداد محدود 40 دستگاه تولید شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد