موضوعات داغ

توقف فعالیت تعمیرکاران فاقد مجوز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو اظهار داشت: نرخ تعمیر در صنف تعمیرکاران در خرداد امسال ۷۰ درصد افزایش را تجربه کرد و قیمت لوازم یدکی خودرو در بازار نیز ۲ تا ۳ برابر افزایش یافت.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو، مراجعات مردم به تعمیرکاران به نصف کاهش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به فعالیت ۵ هزار عضو رسمی مجوز دار و ۳ هزار عضو غیر رسمی در تهران، گفت: تلاش می‌کنیم تا اعضای غیر رسمی را به صفر برسانیم.
نیک آئین با بیان اینکه آتش گرفتن ناقص خودروهای ساخت داخل به دلیل قدیمی بودن فناوری‌های آنها می‌باشد، ادامه داد: ما آماده‌ایم تا با مساعدت شورای شهر به بازدید و تنظیم موتور رایگان خودروها بپردازیم. همچنین در نشست‌هایی که با ستاد معاینه فنی داشته‌ایم، آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن مراکز تنظیم موتور به ستاد معاینه فنی اعلام کردیم.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو درباره کمبود قطعات خودروهای مونتاژی گفت: در حال حاضر با کمبود صفحه کلاژ و لنت ترمز مواجه هستیم و خودروسازان باید برای حل این کمبود به دنبال راهکار باشند.
نیک آئین در پایان بیان داشت: اگر دستگاهای مرتبط کمبود مواد اولیه را مدیریت نکنند، بازار در ماه‌های آینده شرایط نامناسبی خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد