موضوعات داغ

لندروور دیفندر شبح، مدافع با دفاع بهتر!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
لندروور دیفندر به عنوان شاسی بلند محبوب و آفرودی در سراسر دنیا شناخته می‌شود و نمونه کپی شده آن، یعنی پاژن نیز در کشورمان از محبوبیت بالایی برخوردار است. با وجود آن‌که بزودی نسل جدید لندروور دیفندر وارد بازار می‌شود، هنوز نسل قبلی این خودرو در مرکز توجه طرفداران آفرود قرار دارد و به دنبال بهینه سازی این شاسی بلند انگلیسی هستند. شرکت درایو هیمالیا، به تازگی مجددا لندروور دیفندر را مورد بازسازی و بهسازی قرار داده تا برای شرکت در مسابقات مختلف آفرودی آماده باشد. آرتور لکیچ، مسئول این پروژه، به تازگی این خودرو را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده تا آن‌ها جزئیات بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار دهند.
لندروور دیفندر شبح

لندروور دیفندر شبح

نخستین ویژگی که توجه مخاطبان را به لندروور دیفندر شبح جلب می‌کند، اندازه آن است. بهینه سازی‌ها و چرخ‌های بزرگ، این لندروور را هم سایز یک کامیون کرده‌اند و هنگام حرکت در بزرگراه‌ها، به راحتی می‌توانید متوجه این مساله شوید. اما تفاوت سواری این لندروور دیفندر اسپکتر را در مسیرهای خارج جاده‌ای درک خواهید کرد، جایی که سواری نرم این لندروور دیفندر، شما را شگفت زده خواهد کرد. بخش عمده این راحتی، مدیون تایرهای 37 اینچی و بهسازی‌های متعدد در سیستم تعلیق خودروست. اگرچه لندروور دیفندر اسپکتر ویژگی‌های مشترک بسیاری با دیفندر استاندارد دارد، اما براساس یک شاسی کاملا جدید توسعه یافته و بدنه سنتی بر روی آن سوار شده است. به گفته شرکت درایو هیمالیا، این خودرو بهترین محصولی است که تاکنون توسط این شرکت تولید شده است.
لندروور دیفندر شبح

لندروور دیفندر شبح

برای پیشرانه لندروور دیفندر اسپکتر، از موتور هشت سیلندر خورجینی جنرال موتورز استفاده شده که بیش از 500 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این قدرت قابل توجه، در هنگام تپه نوردی، لحظات مفرحی را برای سرنشینان فراهم خواهد ساخت. شاید در حال حاضر تنها رقیب این دیفندر را بتوان مرسدس جی واگن شش چرخ و مجهز به سه دیفرانسیل دانست. ترمز دیفرانسیل و قفل دیفرانسیل الکترونیکی، به شما اجازه می‌دهد تا در هر لحظه قدرت ارسالی به هر چرخ را کنترل کنید. در حال حاضر، می‌توان لندروور دیفندر شبح را برای یک روز، از صبح تا عصر اجاره کرده و از آن لذت برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد