موضوعات داغ

گردهمایی 60 سالگی مینی ماینر و تولید خودروی ده میلیونم

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
امروزه 60 سال از تولد ایده‌ای فوق العاده در ذهن آقای Alec Issigonis میگذرد. ایده ای که سبب تغییرات شگرفی را در صنعت خودروسازی و ساخت خودروی مینی ماینر کوچک با موتور و یک جعبه دنده در قسمت جلوی آن شد.
با این فرمول آقای Issigonis، خودروی پر طرفدار مینی ماینر توانست همچنان تا 6 دهه بعد به تولید و فروش خود ادامه دهد و چند روز پیش در در تاریخ 11 آگوست تولید خودروی ده میلیونم خود را در شرکت خودروسازی Mini Plant Oxford، یعنی محل تولید اولین خودروی مینی ماینر در سال 1995، جشن بگیرد. در واقع آخرین خودروی تولید شده شامل تمامی تغییرات ایجاد شده در طی 60 سال گذشته میباشد و طرفداران خود را از سراسر دنیا برای جشن و گردهمایی در بریتانیا جمع کرده است.
در رابطه با این رویداد رئیس شرکت Mini Plant Oxford گفت : « در میان ما افرادی وجود دارند که اعضای خانواده‌شان در زمان تولید اولین خودروی مینی در شرکت فعالیت میکردند و مشاهده تولید خودروی مینی ده میلیونم برای من و تمامی کار کنان بسیار لذتبخش و افتخار آمیز بود. این رویداد یکی از فوق العاده ترین اتفاقات در تاریخ ساخت خودروی Mini و نشان دهنده علاقه مشتریان مینی ماینر میباشد.»
لازم به دکر است که در زمانی نزدیک به سال 2000 میلادی مدل کلاسیک خودروی مینی ماینر به موفقیتی عظیم و فروش 5.3 میلیون خودرو در سراسر جهان رسید. در سال 2018 میلادی 400 هزار عدد از این خودرو در 100 کشور به فروش رسید و اکنون روزانه 1000 عدد از این خودرو در شرکت خودروسازی به مرحله تولید میرسند و این خودروها همچنان طرفداران بسیاری دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد