موضوعات داغ

شماره گذاری اولین موتورسیکلت الکتریکی چهارچرخ کشور انجام می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
حسین زیارتی، مدیرعامل شرکت پیشران خودرو خبر از شماره گذاری اولین موتورسیکلت چهار چرخ کاملا الکتریکی کشور را داد و در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که این موتورسیکلت چهار چرخ با نام "کوادرو" تا پایان همین تابستان شماره گذاری خواهد شد.
طراحی و ساخت اولین موتورسیکلت چهارچرخ تمام الکتریکی کشور را می توانیم نتیجه تلاش های معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و همچنین 50 مهندس نخبه کشور در کنار همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی کشور بدانیم که به زودی شماره گذاری شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت، هرچند این موتورسیکلت در مرحله اول عرضه خود به مشتریان تنها به صورت محدود و به تعداد 100 دستگاه ساخته خواهد شد و فروش آنان نیز تنها به صورت مزایده خواهد بود. حسین زیارتی، مدیرعامل شرکت پیشران خودرو همچنین در رابطه با مشخصات فنی این موتورسیکلت می گوید که سقف سرعت آن 80 کیلومتر برساعت خواهد بود و سیستم محرک تمام الکتریکی آن جایگزین مناسبی برای سوخت های فسیلی با آلایندگی بالا بوده و همچنین می تواند ایمنی بالاتری برای سرنشینان خود داشته باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، حسین زیارتی مدیرعامل شرکت پیشران خودرو عنوان می کند که اگر حمایت های مادی و معنوی از تولیدات شرکت های دانش بنیان ایجاد شود، مهندسان و نخبگان کشور می توانند با سرعت بالا و بدون مشکل به دستاوردهای مهمی دست یافته و در راستای توسعه کشور بکار بگیرند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/27
این محصول رنو رو چجوری نخبگان کشوری تولید کردن نمیفهمم!
1398/5/28
حتی زحمت نمی کشن بخوان کوچکترین تغییری توی رنو twizy بدن بعد به نام خودشون وارد بازار کنن ! باشه ما باور کردیم این داخلی سازی شده مثل سایر خودروهای داخلی سازی شده تا امروز که جلوتر از نرخ دلار افزایش قیمت داشتن.