موضوعات داغ

جزئیات جدید درباره ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت | برای پیگیری به پلیس ۱۰+ مراجعه نکنید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کسانی که قبلا در سامانه های اعلام شده تقاضای خود را برای کارت سوخت ثبت کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند گفت: برای پیگیری کارت سوخت خود از طریق سایت EPOLICE.IR اقدام کنید.
به نقل از همشهری آنلاین، فرآیند این پیگیری بدین صورت است که باید از طریق سایت EPOLICE.IR شماره پلاک خودرو وارد شود تا بارکد پستی از طریق این سایت تحویل گرفته شود. با سرچ بارکد مذکور در لینک مربوطه در سایت اداره پست باجه و منطقه پستی که کارت سوخت خودرو در آنجا قرار دارد، مشخص می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به آن اداره پست کارت سوخت خود را دریافت کنند.
فاطمه کاهی تاکید کرد: کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز کارت سوختشان به دستشان نرسیده است، نیازی به حضور در مراکز پلیس ۱۰+ ندارند و می‌توانند از طریق همین سایت کارت خود را بر اساس فرایندی که گفته شد تحویل بگیرند.
وی در انتها عنوان کرد که هفته آینده برنامه‌های جدیدی را برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در نظر داریم که در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/28
این سایت که خدا رو شکر قسمت پیگیری کارت سوختش همیشه قطع هست !!!! مردم رو سرکار گذاشتن
1398/5/28
یه ماهه میرم تو سامانه پیگیری کارت سوخت مینویسه "لطفاً براي پي‌گيري کارت هوشمند سوخت خودرو، از طريق همين سايت، در چند روز آينده، پيگيري فرماييد."
کجاش بارکد پستی رو نشون میده؟