موضوعات داغ

لوگو جدید کیا در راه است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت کیا موتورز به دنبال ثبت علائم تجاری جدیدی است و احتمالا بزودی محصولات این شرکت رو با لوگو تازه‌ای خواهیم دید. کیا طی یک دهه گذشته، قدم‌های بزرگی را در بازار جهانی برداشته و اکنون یکی از بزرگترین خودروسازان جهانی است. کیا استینگر ، کیا سول و کیا سید، از مطرح ترین خودروهای کیا در بازار جهانی بوده‌اند و با ارایه قیمتی مقرون به صرفه در کنار کیفیتی عالی، توجه بسیاری از مصرف کنندگان بازار جهانی را به خود جلب کرده‌اند.
آرم فعلی کیا، از سال 1994 بر روی محصولات این شرکت دیده می‌شود و هر محصولی که ساخت این شرکت است، با آرم کیا نصب شده بر روی جلو و عقب آن، به بازار عرضه می‌گردد. این آرم در سال 2004 و به مناسبت 50 سالگی برند کیا، اندکی برجسته شد، اما سبک و سیاق کلی آن بدون تغییر باقی مانده است. حال و پس از گذشت 15 سال، کیا قصد دارد به کلی لوگو خود را تغییر دهد.
لوگو جدید کیا

لوگو جدید کیا

براساس گزارش KIPRIS یا سرویس اطلاعات مربوط به حقوق مالکیت معنوی کره، کیا از میانه سال جاری میلادی، با ارسال 50 طرح مختلف، در پی ثبت یک نام تجاری جدید برای خود بوده است. آرم تجاری جدید از یک نوشته کیا با رنگ مشکی یا قرمز، به همراه پس زمینه سفید تشکیل شده است. پیش‌بینی می‌شود این آرم تنها در محصولات برقی کیا موتورز مورد استفاده قرار گیرد و به خصوص در کیا سول و کیا نیرو دیده خواهد شد. لوگو جدید کیا موتورز، در مراسم رونمایی از مدل مفهومی "Imagine by Kia" در نمایشگاه خودرو ژنو امسال، رونمایی گردید و با جلوه‌ای نورانی بر روی کاپوت و فرمان خودرو ظاهر شد. با این وجود، آرم جدید تاکنون نقدهای منفی مختلفی را از رسانه‌های مختلف دریافت کرده است و به همین دلیل، کیا در رونمایی از آن، احتیاط به خرج می‌دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/2
ایرانخودرو هم توی پنجاه سال فقط لوگوهاشو عوض کرده نه خودرو