موضوعات داغ

مدیرعامل ایران خودرو بازداشت شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روز دوشنبه گذشته هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با حکم صادره از شعبه 14 رسیدگی به جرائم کارکنان دولتی و رسیدگی به پرونده تخلفات مدیران صنعت خودروسازی کشور، بازداشت شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از پایگاه خبری تسنیم، هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو پس از برکناری، حدود ساعت 17 روز دوشنبه گذشته و با ورود بازپرس شعبه 14 رسیدگی به جرائم کارکنان دولتی، در محل کار خود توسط ضابطان دستگاه قضا بازداشت شد. در این خصوص ربیعی سخنگوی دولت اعلام کرد که هفته گذشته خود وی خبر برکناری هاشم یکه زارع از مدیرعاملی شرکت ایران خودرو را در نشست هفته گذشته مطرح کرده بود و حال روز دوشنبه گذشته به دلیل تغییر قیمت برکنار شده و جایگزین آن "عباس علی آبادی" معرفی شده است.
دلیل اصلی برکناری هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همانطور که گفته شد، افزایش قیمت عمدی و بدون هماهنگی محصولات شرکت ایران خودرو بوده است. در این خصوص ربیعی سخنگوی دولت اضافه می کند که افزایش قیمت محصولات ایران خودرو قانونی نبوده و باید این موضوع بررسی شود که آیا واقعا افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در هفته های گذشته بنابه گفته مسئولان ایران خودرو اشتباه نرم افزاری بوده است یا اینکه خطای شخصی در آن دخالت داشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/30
دارن تموم کاسه و کوزه رو روی سر این میشکنن ،در صورتی که همه میدونن مدیر عامل ایرانخودرو و سایپا عروسک خیمه شب بازی هستن تموم مشکلات زیر سر خیلیاس نه فقط اینا . وقتی تاریخ مصرفشون تموم میشه عوض میشه و تموم مشکلات میریزن سرشون ! دقیقا مثل پارسال که مدیر عامل سایپا عوض شد گفتن گرونی خودرو همش تقصیر اونه ! و الان گرونتر هم شده خودروهاشون !