موضوعات داغ

پلیس تهران: سلبریتی‌های آمبولانس سوار دستگیر می‌شوند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طی روزهای گذشته عبور و مرور وسایل نقلیه از جمله آمبولانس ها از خطوط ویژه رصد شده و در صورت مشاهده مواردی مثل استفاده سلبریتی ها از این وسایل نقلیه متخلفان دستگیر و خودرو متوقف خواهد شد.
به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی در واکنش به خبر استفاده برخی از سلبریتی ها و افراد مشهور از آمبولانس های اجاره ای برای تردد در خطوط ویژه عنوان کرد که این موضوع انتقادهای فراوانی را به همراه داشته و پس از انتشار این خبر تمامی عبور و مرورها از خطوط ویژه توسط پلیس رصد می‌شود. هیچ وسیله نقلیه بدون مجوز حق عبور از این خطوط را ندارد. خطوط ویژه برای اتوبوس‌های تندرو بوده و وسایل نقلیه دیگر ارگانها با داشتن مجوز های لازم حق استفاده از آن ها را دارند.
رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه توضیح داد که در طی چند روز گذشته به تمامی نیروهای پلیس راهور ابلاغ شده است که به طور کامل خطوط ویژه را رصد کنند. در صورت مشاهده آمبولانس‌های اجاره ای با شرکت های مربوطه برخورد شده و شخص اجاره کننده دستگیر و آمبولانس مذکور نیز متوقف و جریمه خواهد شد.
طی چندروز اخیر انتشار خبرهای مربوط به استفاده برخی شخصیت‌ها از آمبولانس های خصوصی از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها یا معلمان دروس خصوصی کنکور در خطوط ویژه برای آنکه زودتر به مقصد برسند، بازتاب های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد