موضوعات داغ

گل‌آلودکردن خودروها ممنوع است

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال تدابیر ترافیک و آمادگی برای پوشش ترافیکی در شب های ماه محرم خبر داد.
به نقل از ایسنا، سرهنگ فضل الله شیری اظهار کرد: پلیس در شب های ماه محرم در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اقداماتی را انجام داده و طرح های ویژه ای را اجرا خواهد کرد.
وی در ادامه از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت ها برای جلوگیری از انسداد معابر شهری خبر داده و عنوان کرد: هیئت ها در رابطه با مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر، توزیع نذورات و ... برای مردم به وجود آید مسئول هستند و باید نسبت به زمان تعیین شده برای عزاداری توجه داشته و آن را رعایت کنند.
سرهنگ شیری همچنین در خصوص شعار نویسی برای خودروها نیز عنوان کرد: شعار نویسی نباید به گونه‌ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو شود و در صورت مشاهده چنین مواردی خودرو توقیف خواهد شد.
وی همچنین از توقیف خودروهایی خبر داد که شعارهای نامتعارف بر روی آنها درج شده باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه گل آلود کردن خودروها را نیز ممنوع است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیئت های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد