موضوعات داغ

وزیر صمت در بازدید از ایران خودرو مطرح کرد؛ دستور تولید ۳ محصول جدید در ایران خودرو تا پایان سال

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از خطوط تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد. در این بازدید سرزده وزير صمت خواستار عرضه سه محصول جديد و توقف توليد يكی از محصولات ايران خودرو تا پایان سال شد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانی ضمن گلایه از نحوی عملکرد ایران خودرو و سایر خودروسازان اظهار کرد که مردم از عملکرد صنعت خودروسازی ناراضی بوده و به همین جهت باید از همین امروز مسیر جدید را آغاز کرده و با استفاده از ایده‌های نو و استارتاپ‌ها در صنعت خودرو تحول ایجاد کرد.
وی در ادامه افزود که با بازدید صورت گرفته نگرانی در خصوص انجام تعهدات معوق از بین رفته و تا قبل از پايان سال تعهدات معوق به روز خواهد شد.
وزیر صمت ضمن تاکید بر سیاست وزارت خانه خود عنوان کرد که اموال و املاك غيرتوليدی خودروسازان باید هر چه سريع تر واگذار شود.
وی ضمن تاکید بر حفظ فضای سالم و سودآور بین قطعه سازان و خودروسازان افزود روابط بین خودروسازان و قطعه سازان باید به نحوی باشد که هر دو طرف سود کرده و نباید به هدف اصلی یعنی حفظ تولیدات داخلی ضربه ای وارد شود.
رحمانی در ادامه ضمن تقبیح فساد در صنعت خودروسازی بیان کرد که اگر قرار بر وجود کار ناسلامت باشد شخصا با آن مقابله و برخورد می‌کنم. تولید مقدس و بسیار ارزشمند است ولی اگر کسی در جایی سوءاستفاده می‌کند باید جلوی آن گرفته شود.
به این ترتیب امید می رود که تا پایان سال جاری تعهدات خودروسازان به روز شده و محصولات جدیدی مانند پژو 301 عرضه شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/8
ای اقااااا! ما از شما هیچ خودروی جدیدی نمی خواهیم، ما را به مدد شما امیدی نیست، شر مرسان! فقط خواهش می کنیم! تمنا می کنیم! التماس می کنیم! برای ما خودرو نسازید!!! بگذارید ما هم به سرنوشت فلاکت بار خودرو در ترکیه، عراق، ارمنستان، آذربایجان و حتی افغانستان دچار شویم!!