موضوعات داغ

ادعای جیپ: صاحبان نیسان GT-R در حال خرید جیپ ترک هاوک هستند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
خریدن نیسان GT-R یک تعهد است. شما باید بپذیرید صندلی‌های عقب مخصوص سرنشین نیستند و فضای صندوق عقب عملا کاربردی ندارد – به جای آن شما ارقام فنی در حد خودروهای سوپراسپرت و دینامیک رانندگی جذاب و تمام نشدنی خواهید داشت. قبلا انتخاب بین GT-R و یک شاسی بلند خانوادگی معمولا منجر به خرید GT-R می‌شد.
اما چه می‌شود اگر یک شاسی بلند ترکیبی بتواند با جذابیت رانندگی GT-R رقابت کند و همچنین فضای بار واقعی، رانندگی بهتر و ارتفاع منعطف‌تری ارائه دهد؟
بنابر نظر اسکات تالون رئیس شعبه آمریکای شمالی جیپ، این به دوراهی سختی برای صاحبان GT-R در آمریکا تبدیل شده است.
طبق گفته تالون،‌ از وقتی جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک وارد بازار شده، صاحبان گرند چروکی SRT خواستار تعویض خودروی خود با این مدل جدید شده‌اند. البته این درخواست شامل صاحبان خودرویی مثل نیسان GT-R هم هست، که در صدر لیست درخواست کنندگان برای تعویض خودروی خود با ترک‌هاوک قرار دارند.
جیپ ترک هاوک

جیپ ترک هاوک

با یک شاسی بلند که توان ۷۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند اما همچنان می‌تواند پنج نفر را به راحتی درون خودش جا دهد، بارهای سنگین و زیادی جابجا کند و حتی خودروهای دیگر را یدک بکشد، این کار صاحبان GT-R کاملا قابل منطقی است.
تالون همچنین گفته کسانی که خواستار تعویض GT-R با ترک‌هاوک هستند در گاراژ خود فضای کافی برای هردو خودرو را ندارند. پس وقتی می‌توان همان لذت سرعت را در یک شاسی بلند ترکیبی تجربه کرد، چرا به کمتر از آن راضی باشیم؟
البته نیسان GT-R هم بازار خاص خودش را دارد – این خودرو با قابلیت عالی در مسابقات و سرعت غیرقابل شکست، ماشین مورد علاقه کسانی است که می‌توانند از پس هزینه‌های آن بربیایند. برای کسانی که نمی‌توانند، همیشه جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک هست تا بتوانند با آن به سرعت هرچه تمام همراه خانواده به گردش بروند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/6
اینم خواسته از نام gtr استفاده کرده و تبلیغ کنه وگرنه عمراً هندلینگ و سرعت نیسان رو داشته باشه