موضوعات داغ

هیوندای برای تست رانندگی خودروهای جدیدش به شما ۵۰ دلار پرداخت می‌کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر ساکن آمریکا هستید، زمان آزاد دارید و رانندگی مدل‌های جدید هیوندای را دوست دارید، می‌توانید برای این کار پول هم دریافت کنید. این خودروساز طرحی در آمریکا راه انداخته که در آن به هر کسی که یک مدل جدید از این شرکت را تست کند ۵۰ دلار پرداخت خواهد کرد. طبق اعلام سایت هیوندای، نام این طرح پیشنهاد تست رانندگی ملی هیوندای است و برای شرکت در آن نیاز به شرایط خاصی ندارید. این فرآیند شامل ثبت‌نام آنلاین، دریافت کوپن و رفتن به یکی از نمایندگی‌های هیوندای برای تست رانندگی است.
البته این خودروساز طرح جدیدش را به صورت گسترده تبلیغ نکرده است. وقتی به سایت هیوندای بروید، این طرح از طریق یک مستطیل آبی خیلی کوچک در سمت چپ صفحه قابل دسترسی است. اگر روی آن کلیک کنید صفحه‌ای با دو گام برای شما باز می‌شود – انتخاب یکی از سه کارت، و پر کردن فرم اطلاعات شخصی. شما باید شرایط و ضوابط هیوندای را بپذیرید که احتمالا به معنای دریافت ایمیل و پیامک از طرف هیوندای است. این پیشنهاد هر شش ماه یکبار معتبر است، پس نمی‌توانید آن را به منبع درآمد ثابت خود تبدیل کنید. اما برای رانندگی یک مدل جدید هیوندای و ارائه اطلاعات جزئی درباره آن، ۵۰ دلار پول کمی نیست.
اینکه مدت زمان این طرح تا چه زمانی خواهد بود هنوز مشخص نیست. اگر اعتبار یکبار طی شش ماه آن را در نظر بگیریم، شاید این خودروساز قصد دارد تا یکسال این کار را ادامه دهد. یا شاید همین فردا به پایان برسد. پس اگر به این کار علاقه دارید هرچه زودتر از طریق سایت هیوندای اقدام به ثبت‌نام کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/13
و خاک بر سر خودروسازان داخلی ما