موضوعات داغ

بوگاتی رسما رکورد سرعت را شکست + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک برای تولید کنندگان وسایل نقلیه سوپراسپرت و هایپرکار، هیچ چیزی مهم تر از رسیدن به سرعت های بالا نیست و در همین خصوص تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا در پیست های اتومبیلرانی و جاده های عمومی سریع ترین باشند و همچنین در رسیدن به سقف سرعت نیز حرفی برای گفتن داشته باشد، دقیقا کاری که شرکت خودروسازی بوگاتی انجام می دهد و محصولات آن صرفا ساخته می شوند تا سریع ترین خودروی ساخته شده در جهان باشند.
با معرفی بوگاتی شیرون، کمپانی خودروسازی بوگاتی محتاط عمل کرد و هیچگاه تلاش نکرد تا با نسخه استاندارد بوگاتی شیرون به دلیل برخی کمبودهای فنی رکورد سرعت را به نام خود ثبت کند و به همین دلیل شاهد معرفی و ساخت محصولاتی سریع تر از بوگاتی شیرون استاندارد توسط هنسی و یا کونیگ زگ بودیم و در سال 2017 میلادی شرکت خودروسازی کونیگ زگ با استفاده از خودروی "آگرا RS" توانست رکورد سرعت 458 کیلومتر را به ثبت برساند، اما دیگر تمام شد و در روز گذشته کمپانی خودروسازی بوگاتی با رسانه ای کردن پروژه بزرگ خود، بار دیگر رکورد سرعت را در صنعت خودروسازی به نام خود ثبت کرد.

بوگاتی رسما رکورد سرعت را شکست

بوگاتی رسما رکورد سرعت را شکست


این همه مقدمه چینی کردیم تا در آخر به این موضوع برسیم که شرکت خودروسازی بوگاتی با طراحی و ساخت یک نسخه ویژه از بوگاتی شیرون با تغییرات بسیار زیاد آیرودینامیکی و فنی، موفق به ثبت یک رکورد جدید در صنعت خودروسازی شده است. سرعت 304.77 مایل برساعت و یا به عبارتی بهتر، سرعت 490.48 کیلومتر برساعت، جدیدترین رقمی است که شرکت خودروسازی بوگاتی با نسخه ویژه بوگاتی شیرون خود موفق به ثبت آن شده است تا از حالا به بعد کمپانی خودروسازی بوگاتی را بار دیگر رکورددار سرعت در صنعت خودروسازی عنوان کنیم.
برای انجام این کار، کمپانی خودروسازی بوگاتی طی شش ماه گذشته به طور کاملا مخفیانه با شرکت های "دالارا" و همچنین "میشلن" برای طراحی و ساخت لاستیک های مخصوص برای ثبت این رکورد همکاری کرده است و برای اینکه رکورد آنان رسمی باشد، این رکورد شکنی کاملا تحت نظر انجمن بازرسی فنی آلمان موسوم به TUV انجام شده و مورد تایید این انجمن قرار گرفته است تا رکورد آنان حرف و حدیثی نداشته باشد. برای ثبات بیشتر در سرعت بالا، این نسخه 25 سانتی متر طول بیشتری نسبت به نسخه اصلی خود دارد و قسمت های آیرودینامیکی آن تغییرات چشمگیری به خود دیده است.
برای اینکه ادعای بوگاتی تنها در حد یک صحبت نباشد، این کمپانی فیلمی از رکوردشکنی نسخه ویژه بوگاتی شیرون با هدایت "اندی والاس" منتشر کرده است که در ادامه پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/12
مطمئن باشید که این رکورد توسط Koenigsegg یا Hennessy venom شکسته میشه