موضوعات داغ

بین 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان چه ماشینی می توان خرید + جدول

عکس مطلب اول
بعد از موج گرانی ماه های گذشته و افزایش شدید قیمت‌ها در بازار خودروی کشور، بار دیگر شاهد سیر نزولی قیمت خودرو در بازار هستیم، هرچند بازار خودروی کشور همچنان نوسان دارد و نباید بر روی کاهش قیمت مقطعی آنان در بازار حساب باز کرد و بیشترین تاثیر آن را می توانیم بر روی خودروهای وارداتی شاهد باشیم که به طور مستقیم با ارز سروکار دارند و نوسانات اندک نرخ ارز می تواند بر روی تغییر چندین میلیون تومانی قیمت آنان تاثیرگذار باشد.
حال پیرو این موضوع، در ادامه جدولی از آخرین قیمت خودروهای وارداتی بین 700 میلیون تومان الی 1 میلیارد تومانی در بازار تهیه شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را به نقل از اقتصاد آنلاین در جدول زیر شاهد باشید.

خودروهای بین 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان

خودروهای بین 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/16
خودرو بانک عزیز، تا زمانی که مبنای قیمتی شما آگهی های اینترنتی ‌و کانال های تلگرامی هست نمیتونید درست و دقیق اطلاع رسانی کنید!!!! تیگوان ۲۰۱۸ صفر کیلومتر ۸۲۰ میلیون داخل نمایشگاه موجوده تازه پای معامله ارزونتر هم میشه گرفت از صاحبش اگه پولتون نقد باشه . نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر (فقط ۱۸۰۰ کیلومتر راه رفته که با صفر فرقی نداره) به قیمت ۷۴۰ داخل نمایشگاه موجوده که اگه پولتون نقد باشه تا ۷۰۰ هم میشه گرفت این ها ۲ نمونه هست که جلوی چشمم هستن . در مورد بقیه آیتم ها هم همینطور هست . شما اگه ۱مورد دیدی که کسی حتی ۸۰۰ میلیون پول نقد بده و تویوتا CHR استایل ورداره حتما قولنامه اش رو منتشر کنید حالا ۸۶۰ پیشکش !!! این قیمت ها صرفاً جنبه اعلامی دارند نه معاملاتی !!!!
1398/6/16
هیچ متخاصمی نمی توانست مثل دولت تدبیر پول مملکت را به پهن گاو تبدیل کنه!
1398/6/17
از قیمت مقایستون باید یه صفر بردارین
۷۰تا ۱۰۰ میلیون که بتونیم بهشون حداقل فکر کنیم