موضوعات داغ

چندین رولزرویس کالینان به نمایندگی‌ها فراخوانی شدند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید رولز رویس کالینان خودروی گران‌قیمتی باشد، یعنی قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار داشته باشد، اما از ارجاع به نمایندگی مصون نیست. مدیریت ایمنی ترافیک ملی آمریکا اعلام کرد چندین نسخه از این شاسی بلند به دلیل مشکل در چراغ‌ها به نمایندگی‌ها فراخوانی داده شده است.
طبق گفته مدیریت ایمنی ترافیک ملی، حدودا ۴۰۳ نسخه از کالینان ۲۰۱۹ ممکن است با یک بخش از استاندارد ایمنی خودروهای موتوری فدرال مطابقت نداشته باشند. این بخش مربوط به چراغ‌ها، ابزارهای بازتابی و تجهیزات مرتبط با آن‌ها می‌شود.

رولزرویس کالینان

رولزرویس کالینان

مدیریت ایمنی ترافیک ملی با بررسی برخی از چراغ‌های عقب، مخصوصا چراغ‌های خطر به این نتیجه رسیده آن‌ها کیفیت تولید مناسبی ندارند. این چراغ‌ها به اندازه کافی نور ندارند و ممکن است گاهی باعث ایجاد تصادفات رانندگی شوند.
دلیل این نقص فنی، تغییرات طی فرآیند تولید این خودرو اعلام شده است. خودروهای دچار این مشکل ممکن است دارای یک یا دو چراغ خطر معیوب باشند.
نمایندگی‌های رولزرویس از قبل در جریان این فراخوانی قرار گرفته‌اند و ایمیل دستورالعمل برای صاحبان این خودروها ارسال خواهد شد. مانند بسیاری دیگر از فراخوانی‌ها، تعمیر این چراغ خطرهای معیوب رایگان است و توسط نمایندگی‌های مجاز رولز رویس انجام خواهد گرفت. اطلاع‌رسانی به صاحبان این خودروها از ۱۴ اکتبر آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/9
این رولزرویث که آخرته کیفیت و اشرافیته تو دیگه چرا
1398/12/29
حیف رولزرویس که تحت مالکیت بی ام و باشه باید فولکسواگن دوباره بخرتش
1399/1/13
رولز رویس چراغاش استاندارد نیست پراید استاندارده.