موضوعات داغ

هیوندای و تویوتا در صدر میزان رضایت مشتریان از تکنولوژی های آنان

عکس مطلب اول
دو خودروی "تویوتا CH-R" و همچنین "هیوندای کونا" در مطالعات اخیر موسسه "جی دی پاور" در ایالات متحده آمریکا موفق به دریافت بیشترین میزان رضایت در خصوص تکنولوژی های بکار رفته در خود شدند و این برای اولین بار است که دو خودرو از یک سگمنت توانستند بالاترین میزان رضایت را دریافت کنند.
این مطالعه تجربه، استفاده و تعامل صاحبان برخی وسایل نقلیه موجود در بازار با تعدادی از فناوری های ماشین خود را بعد از 3 ماه استفاده مورد بررسی قرار می دهد و بخشی از نتیجه آن به ما نشان می دهد که تعداد زیادی از رانندگان به سیستم های کمک راننده چندان علاقه ای ندارند و بسیاری از آنان حتی اقدام به غیرفعال کردن کامل آنان می کنند.

تویوتا CH-R

تویوتا CH-R


حال برای بسیاری از تولیدکنندگان وسایل نقلیه افتخار آفرین است که عملکرد محصولات آنان موجب رضایت صاحبان آنان شوند و در تحقیقاتی که از سوی موسسات انجام می شود، رتبه برتر را کسب کنند. درست همانند شرکت خودروسازی هیوندای و تویوتا که باید به خودروی کراس اوور کوچک خود یعنی "کونا" و "CH-R" افتخار کندد که در زمینه سرگرمی و اتصال، سیستم های کمک راننده، همگام سازی تلفن همراه و همچنین سیستم های ناوبری و موقعیت یاب در بخش خود بالاترین رتبه را کسب کرده است. پس از بررسی های انجام شده توسط موسسه "جی دی پاور"، می توانیم کاملا با این موضوع موافق باشیم که خودروی کراس اوور هیوندای کونا و تویوتا CH-R کاملا کاربر پسند هستند و بیشترین رضایت را از سوی کاربران خود دریافت کرده اند.
از میان فناوری های استاندارد موجود در هیوندای کونا می توان به یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی، دوربین دید عقب، اپل کارپلی، آندروید، مدیریت پایداری خودروو همچنین سیستم کنترل کشش اشاره داشت و در مدل های بالاتر این اتومبیل هم می توان از سیستم های ایمنی کاربردی از جمله سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار تغییر لاین و خروج از جاده و همچنین سیستم هشدار نقاط کور اشاره داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/24
به این میگن پیشرفت هیوندای=تویوتا ، دمشون گرم