موضوعات داغ

شرایط فروش هیوندای الانترا 2018 توسط آسان موتور + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت آسان موتور که واردات و عرضه محصولات هیوندای را برای چند سال بر عهده داشت، شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای الانترا را اعلام نموده است. البته این شرایط فروش مربوط به 9 تیرماه گذشته است و حتی جالب است بدانید که اطلس خودرو نیز در بهار امسال تعدادی کیا سراتو را مجدد برای فروش آگهی کرده بوده است. خودروها با مدل 2018 عرضه می‌شوند و موعد تحویل آنها، سی روزه است. هنوز مشخص نیست که آیا موجودی این خودروهای هنوز در آسان موتور تمام شده یا نه برای مشخص شدن ماجرا باید تا روز شنبه صبر کنیم. پیش از این هیوندای الانترا 2018، تنها توسط کرمان موتور به بازار عرضه شده بود و نخستین بار است که آسان موتور اقدام به فروش این خودرو کرده است. در جدول زیر می‌توانید این شرایط فروش را مشاهده نمایید:

شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای الانترا

شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای الانترا

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/20
40 میلیون میشه مالیات بر ارزش افزوده ؟؟ یکی معنی می کنه اینو ؟؟ مجموعا میشه 490 تومن برای ماشین 2018 هرکس قصد خرید داشته باشه یه دور تو بازار بزنه می بینه چقدر گزینه های بهتری با این پول می تونه خرید کنه ... حماقته 500 تومن پول دادن برای ماشینی که حتی مطمئن نیستی وجود خارجی داره یا نه.
1398/6/20
آخه آدم عاقل ۴۵۰ میلیون پول میده النترا سوار میشه !!!!! تو همین بازار داغون هم کسی که ۴۵۰ میلیون بخواد هزینه کنه آپشن های بهتری داره واسه خرید .
1398/6/29
واقعا تاسف اوره