موضوعات داغ

هیوندای ولوستر N ETCR رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در نمایشگاه خودروی فرانکفورت امسال خودروهای برق خضور بسیار پر رنگی دارند، از فولکس واگن ID.3 گرفته تا مرسدس بنز GLC 350e و مرسدس ویژن EQS کانسپت همه حضور دارند. هیوندای نیز دست بکار شده و یک خودروی مسابقه‌ای برقی را به این نمایشگاه آورده است. این خودروی جدید ولوستر N ETCR نام دارد و اولین خودروی هیوندای است که می تواند در مسابقات خودروهای برقی ETCR شرکت کند.

هیوندای ولوستر N ETCR

هیوندای ولوستر N ETCR

هیوندای ولوستر N ETCR از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسخه ی بنزینی این خودرو دارد. نسخه ی بنزینی ولوستر N دارای یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 274 اسب بخار و 352 نیوتن متر گشتاور است. نسخه ی مسابقه ای بنزینی ولوستر هم که N TCR نام دارد از یک موتور 2 لیتری 350 اسب بخاری استفاده می کند. اما مدل جدید N ETCR یک خودروی برقی موتور وسط دیفرانسیل عقب است. متاسفانه هیوندای هنوز اطلاعاتی در مورد قدرت و گشتاور و شتاب این مدل اعلام نکرده است. با توجه به چنین چیدمان فنی می توان حدس زد که این مدل سریع ترین نسخه ی ولوستر باشد.

هیوندای ولوستر N ETCR

هیوندای ولوستر N ETCR

در بخش بیرونی این خودرو نیز باید به گلگیرهای پف کرده، باله‌ی بزرگ در عقب و دیفیوزرهای جلو و وعقب اشاره کرد. درون کابین نیز مانند خودروهای مسابقه ای دارای رول کیج ایمنی بوده و صندلی های عقب هم حذف شده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/23
دمشون گرم هر روز در حال پیشرفت و بالاتر از سطح آسیا