موضوعات داغ

تبدیل تبریز به قطب سوم خودروسازی کشور

عکس مطلب اول
محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان که با حضور وزیر صمت در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای توان خودروسازی تبریز اولویت اصلی مسئولان بوده و همه ما در تلاشیم تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای اقتصادی و صنعتی موجود در استان بهره ببریم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی از ظرفیت‌های مناسب صنعتی و خودرویی برخوردار است و تبریز به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه قرارداد سه جانبه قطب سوم خودرو با حضور وزیر صمت و رئیس مجلس به امضا رسیده است، افزود: ما علاوه بر صنعت خودروی استان در حوزه‌های دیگر نیز برنامه‌هایی داریم که برای تحقق این اهداف به مساعدت‌های وزارت صمت نیازمند هستیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/23
همش سیاسی بازی!!تا وقتی سیاست داخل در تصمیم گیری های تجاری باشه وضع به همین منوال هست،عین سایت های خارجی خودروسازی که هیچ سودی ندارن .الان تبریز قرار است به کجا صادر کند؟؟مگر در کشور اذربایجان سایت نداریم دیگر تبریز چه صیغه ای هست!!؟؟ مثل سایت کاشان که بی هیچ دلیلی در انجا احداث شد!! {{گرفتن رای و اشتغال زایی راهکارش احداث کارخانه خودرو سازی نیست}}