موضوعات داغ

شرایط رانندگان اسنپ و تپسی سخت شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از این پس رانندگانی که زیر ۲۳ سال سن داشته و یا گواهینامه آنها عمری کمتر از دو سال دارد اجازه فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی سواری را ندارند.
به نقل از ایران جیب، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به مصوبه اخیر دولت در مورد دارندگان گواهینامه پایه سوم اظهار کرد بر اساس این مصوبه تمامی دارندگان گواهینامه پایه سوم که حداقل دو سال از زمان دریافت گواهینامه‌شان گذشته باشد و نیز دارای ۲۳ سال سن باشند، می‌توانند راننده سواری‌های حمل و نقل عمومی شوند.
وی در ادامه توضیح داد بر این اساس اگر راننده‌ای در ناوگان سواری حمل و نقل عمومی این شرایط را رعایت نکرده و تصادف کند به منزله فرد بدون گواهینامه خواهد بود و باید خسارت بدهد. همچنین شرکت به کارگیرنده این افراد هم مواخذه شده و باید پاسخگو باشد.
سردار هادیانفر در انتهای یادآور شد در همین راستا رانندگان تاکسی، سرویس‌های مدارس، اسنپ، تپسی و دیگر تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای حمل و نقل عمومی باید از این شرایط پیروی کنند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/25
این نیروی محترم انتظامی هم‌ نظری دارند که جوانان بیکار این مملکت در شرایط تحمیلی اقتصادی فعلی کجا مشغول شوند؟!
یا بهتره این که بروند سراغ خلافکاری تا همکاران محترمشان بازداشت و انتها را تحویل مقامات قضایی دهد.
1398/6/27
لطفا نطری کنید به دردسرهایی که این تاکسی تلفنی برای مردم و کشور ایجاد کرده و همه را از روستاها و شهرستانها به سمت تهران کشانده و علاوه بر ازدیاد جمعیت و ترافیوک والودگی مردم عادت کردنند بجای استفاده از وسایل عمومی از اسنپ استفاده کنند و الودگی و تجمع و ترافیک چتندین برابر بشه تمام هزینه های اسنپ و عواقب مخرب ان از جمله مهاجرت تجمع در میادین شهر ایستادن دسته جمعی جلوی منازل مردم برای گرفتن مسافر سر و صدای شبانه نا امنی خوابیدن شبانه داخل ماشین و وسط میدان و جلوی منازل و معظلات اخلاقی و منافی عفت در مکان های خلوت بالای شهر البته نود درصد ماشین های شهرستان پلاک تهران گرفتن و کلا کثیف کردن شهر ریختن زباله شما اسنپ موتوری ها را دقت کنید همگی دسته جمعی کنار خیابان داخل پیادروها وسط میادین و در گوشه کنار تجمع کردن برای گرفتن سفارش اینه پارکینک و محل استراحت ندارن اخر این شد کار انوقت مدیران این کارهاپول های هنگفت به جیب میزنند و درد سر و هزینه هایش را مردم باید پرداخت کنند

ا
1398/12/12
واقعا بعضی افراد فقط بجای تحلیلگر باید بزارن تو راس دولت حتما با این دید باز!!!به جای شاید خودشون برسن
1399/8/14
بزرگوار .توی شهرستانا تاکسی اینترنتی یعنی مفتی کار کردن!واسه همینه که میان تهران پلاک هم عوض میکنن و یا نمیکنن و ادامه میدن چون تورم توی شهرستانها هم هست ولی درامد نیست!
1399/9/13
سلام بنده قبلا سفیر تبسی بودم الان به رودهن نقل مکان کردم ومیخوام مجددا مشغول بشم لطفا راهنمایی کنید با تشکر