موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ویژه 27 شهریور + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در ادامه طرح‌های فروش ایران خودرو که به منظور تنظیم بازار صورت می‌گیرند، این شرکت قصد دارد از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه، 27 شهریور، طرح فروش اقساطی دو محصول خود، شامل دنا پلاس و سمند EF7 بنزینی را آغاز نماید. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان خواهد بود.
همانند شرایط پیشین، تنها مشتریانی که چک‌های طرح سامانه صیاد را داشته باشند، قادر خواهند بود تا از این شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بهره ببرند. از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.
دریافت چک‌های طرح فروش اقساطی تنها از خریداران صورت می‌گیرد و امکان دریافت چک از افراد ثالث وجود ندارد. همچنین فک رهن سند خودرو پیش از موعد امکان پذیر نبوده و نمایندگی‌ها باید اطلاعات لازم را در این باره به مشتریان ارایه دهند. در جدول زیر می‌توانید شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ویژه 27 شهریورماه را مشاهده نمایید:
شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/26
برین بمیرین بابا