موضوعات داغ

خط تولید پورشه تایکان را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پورشه تایکان به عنوان رقیب اصلی تسلا مدل اس بزودی وارد بازار خواهد شد و آغازگر دوره جدیدی در تاریخ شرکت پورشه خواهد بود. پورشه برای عرضه این مدل به هیچ عنوان صبر نکرده و از تاریخ نهم سپتامبر، تولید آن را آغاز کرده است. خودروها و قطعات در سایت اصلی پورشه در اشتوتگارت-زفنهاوزن در آلمان تولید می شوند.
پورشه یک فیلم سی دقیقه‌ای از خط تولید این خودرو را منتشر کرده که شامل ساخت بدنه، رنگ آمیزی، تولید قطعات فنی و مونتاژ نهایی خودرو می‌شود. خطوط تولید پورشه تایکان کاملا خودکار است و 1500 نفر پرسنل خط مونتاژ، وظیفه نظارت دقیق بر فرآیند تولید پورشه تایکان را بر عهده دارند. پورشه افتتاح خط تولید تایکان را نقطه عطفی در تاریخ این شرکت آلمانی می‌داند.
الیور بلوم ، رئیس هیئت اجرایی شرکت پورشه در مورد راه اندازی خط تولید پورشه تایکان گفت: تولید پورشه تایکان که یک خودرو پاک با آلایندگی صفر است، نشان دهنده توجه ما به محیط زیست و حفظ این میراث برای تمامی انسان‌هاست. تولید پورشه تایکان یک ابتکار از سوی شرکت ماست که تاکنون مشابه چنین خودرویی را نداشته‌ایم، اما تایکان همچنان یک پورشه است، خلاقانه، اسپرت و دلربا.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/27
طراحي جولوش يه جوريه كه انگار داره گريه مي كنه و يه قطره اشك از گوشه چشمش داره مي اد پايين
1398/6/27
انگار تو سینما نشستی داری فیلم آینده رو میبینی...باید احسنت گفت به مهندسی آلمانی