موضوعات داغ

بی ام و i3 به نفع مدل های دیگر کنار گذاشته خواهد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فعالیت کمپانی خودروسازی "بی ام و" در زمینه وسایل نقلیه تمام الکتریکی قدری با سایر خودروسازان جهانی متفاوت خواهد بود، زیرا مدیر بازاریابی کمپانی خودروسازی "بی ام و" ادعا می کند که این شرکت جانشینی برای اولین الکتریکی تولید انبوه این شرکت یعنی "i3" در نظر نگرفته است و این مدل برای همیشه کنار گذاشته خواهد شد، درحالی که بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی بر روی برندهای مطرح خود مانور داده و با معرفی نسل های جدید از آن به فروش بیشتر خود کمک می کنند، همچون کمپانی خودروسازی نیسان که با معرفی نسل جدید نیسان لیف توانست فروش قابل توجهی در بازار خودروهای الکتریکی داشته باشد.
طبق گفته مدیر بازاریابی این خودروساز آلمانی، بی ام و i3 به آرامی در مرحله حذف قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد که شرکت خودروسازی "بی ام و" نسخه های تمام الکتریکی و یا پلاگین هیبریدی سایر برندهای خود را جایگزین آن کرده و بر روی آنان تمرکز بیشتری داشته باشد، بویژه اینکه سرمایه گذاری بالایی برای نسخه های کاملا الکتریکی برندهای فعلی این شرکت انجام شده است.
در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی برای جانشین "بی ام و i3" وجود ندارد، درحالی که ما طراحی و ساخت وسایل نقلیه تمام الکرتیکی را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهیم داد. هدف ما این است که نسخه های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و یا تمام الکتریکی را بر روی برندهای پرفروش خود متمرکز کنیم تا کاربران بتوانند در محیط های شهری فقط از موتورهای الکتریکی آن استفاده کنند، درحالی که می توان با استفاده از آن ها مسافت های طولانی تری به منظور انجام مسافرت را پوشش داد. کمپانی خودروسازی بی ام و در نظر دارد که تا سال 2023 میلادی در مجموع 13 نسخه کاملا الکتریکی از محصولات خود را به بازار عرضه کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد