موضوعات داغ

بوگاتی برای بچه ها ماشین اسباب بازی 33 هزار دلاری می سازد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بدون شک بوگاتی معروف ترین خودروساز جهانی و تولید کننده سریع ترین و بهترین خودروهای جهان است که هر قیمتی بر روی محصولات جدیدش بگذارد، قطعا تمامی آنان در سریع ترین زمان ممکن خریداری خواهد شد و معمولا نیز قیمت های بیش از 2 میلیون دلاری دارد، ولی اگر این خودروساز فرانسوی یک خودروی اسباب بازی برای بچه ها تولید کند ارزش آن چقدر خواهد بود؟.
خب باید گفت که امسال سالی است که شرکت خودروسازی بوگاتی به سن 110 سالگی خود رسید و برهمین اساس محصولات ویژه ای در سال جاری میلادی معرفی کرد و اتفاقات مهمی را در 110 سالگی خود رقم زد که نمونه آن می تواند ثبت رکورد سرعت 482 کیلومتر برساعت با خودروی "بوگاتی شیرون سوپر اسپرت" باشد. ولی این شرکت یک آورده جدید و متفاوت هم داشت و آن هم خودروی اسباب بازی "Baby II" بود که در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال به عنوان یک خودروی کانسپت پرینت شده در معرض دید عموم قرار گرفت و به قدری خوب بود که مشتریان در عرض تنها 3 هفته تمامی 500 نمونه برنامه ریزی شده برای فروش را خریداری کردند. حال مشخص شده است که خودروی منحصربه فرد بوگاتی برای بچه ها قیمت پایه 30 هزار یورو، یعنی چیزی معادل 33 هزار دلار دارد تا حتی اسباب بازی ساخته شده به دست بوگاتی هم تنها مناسب فرزندان افراد ثروتمند باشد.

بوگاتی Baby II

بوگاتی Baby II


برای تولید Baby II، کمپانی خودروسازی بوگاتی با شرکت "Little Car" همکاری داشته است و با الگوبرداری از خودروی منحصربه فرد مسابقه ای دهه 20 میلادی خود یعنی Type 35 Lyon Grand Prix، این اسباب بازی شگفت انگیز را خلق کرده است. با اسکن دیجیتالی نسخه اصلی، این اسباب بازی گران قیمت شباهت بسیار نزدیکی با نسخه اصلی پیدا کرده و در سینه خود یک موتور برقی مجهز به باتری های لیتیوم یون دارد که وظیفه حرکت دادن این اسباب بازی گران قیمت را برعهده دارند. ویژگی جالب این خودروی کوچک هم سیستم احیای شارژ باتری در سیستم ترمز آن خواهد بود!.
اسباب بازی گران قیمت بوگاتی یک مقیاس 75 درصدی با نسخه اصلی بوگاتی تایپ 35 دارد که امکان هدایت آن توسط افراد بزرگسال را فراهم می کند. پدال های این اسباب بازی به صورت کشویی بوده و قابل تنظیم هستند و همچنین بر روی چرخ های آن رینگ های آلیاژی 8 پره دیده می شود که توسط لاستیک های پیشرفته میشلن پوشیده شده اند و توسط یک سیستم تعلیق پایدار شده و توسط یک سیستم فرمان واقعی کنترل می شوند.
پیشرفته ترین خودروی کودک جهان مجهز به 2 حالت انتخابی است که حالت اول برای کودکان بوده و تنها 1 کیلووات انرژی در اختیار کاربر قرار می دهد تا حداکثر سرعت آن از مرز 20 کیلومتر برساعت تجاوز نکند، اما حالت دوم برای افراد بزرگسال خواهد بود و 4 کیلووات انرژی در اختیار آنان قرار می دهد که باعث خواهد شد حداکثر سرعت اتومبیل به مرز 40 کیلومتر برساعت برسد. بسته های باتری این اسباب بازی گران قیمت هم قابل جدا شدن و جابجایی با یک واحد استاندارد 1.4 کیلووات ساعتی و یا واحد دوربرد 2.8 کیلووات ساعتی هستند که با داشتن بسته باتری دوم، کمپانی خودروسازی بوگاتی مدعی است که محدوده حرکت اتومبیل با یکبار شارژ کامل به مرز 30 کیلومتر خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد