موضوعات داغ

گارگاه فرغون سازی که قطعات بدنه خودرو تولید می کند

عکس مطلب اول
علیرضا محمودی مدیر یک گارگاه فرغون سازی در قزوین اظهار داشت: با 52 نفر نیروی کار روزانه 150 فرغون تولید می کند و علاوه بر تولید فرغون، قطعات بدنه خودرو نیز در این گارگاه به تولید می رسد. به گفته مدیر این کارگاه، تا سال گذشته این کارگاه با هیزم گرم می شده وحتی گازوئیل نیز در اختیار آنها قرار نمی گرفته است و به کمک حجت الاسلام قدرتی رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین کارگاه گازکشی شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: این کارگاه از سال 70 با سه نفر شروع به کار کرده و در ابتدا رینگ و بلبرینگ فرغون تولید می کرده است. وی در ادامه افزود: این کارگاه با دو واسطه با دو شرکت برتر خودروسازی در تعامل است و برای این شرکت ها کاپوت، درب خودرو، گلگیر و قطعات بدنه تولید می کند و ظرفیت پرس از 6 تا 600 تن را داریم.
وی در پایان بیان داشت: در این شرکت بالغ بر 30 میلیارد سرمایه وجود دارد و اگر مسئولان ما را مساعدت کنند و مشکلات را رفع نمایند، ظرفیت تولید و اشتغال بیش از مقدار موجود را داریم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/1
کارگاه فرغون سازی برای خودرو سازان فرغون ساز قطعات می سازه ديگه..هر چی هم کم اومد از قطعات فرغون های ديگه ميذارن روش...مثلا فرغون رینگ قشنگ رنگ شده داره ولی فرغون های خودروسازان هنوز قالپاق پلاستیکی روشه
اينجوري با هم رقابت هم میکنن
1398/7/1
دهنت سرویس
1398/7/1
سالها است که ملت داد می زند این چهارچرخهایی که به زور به عنوان خودرو در پاچشان می رود به چندی برابر قیمت فرغون هستند یک عده مافیا زده و دنیا طلب ناراحت و گارد می گرفتند!!!!!!!
1398/7/1
خوبه دیگه دارن قطعات فرغون درست میکنن کاملا مرتبط هست