موضوعات داغ

لیست جدید باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران هر ماه خودروهای داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده و در گزارشی کیفیت خودرو های داخلی را سنجیده و به معرفی با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین نمونه های داخلی می پردازد. در این گزارش، رده کیفی خودروها با ستاره‌هایی از یک تا پنج به نمایش در می ‌آید.
در ادامه روند مذکور گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مرداد ۹۸ که بازه تاریخی 1 تا 31 این ماه را شامل می شود، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد. در مرداد ماه 98 تعداد 41723 دستگاه خودرو تولید گردید که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۳ مدل خودرو در گروه سبک و ۹ مدل در گروه سنگین می‌باشد.
گروه سبک:
۱- بخش وانت:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

۲- بخش سواری:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی نیو مزدا ۳ با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲، خودروی پژو ۲۰۰۸ با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰ Bو چانگان ۳۵CS و در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژوSD ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷، پارس تندر و دنا پلاس با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

گروه سنگین:
۱- بخش باری: در این بخش، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR، کامیونت هیوندای ۷۸HD، کامیونت هیوندای ۶۵HD و کامیون ایسوزو M75NPR با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
۲- بخش مسافری: در این بخش، اتوبوس بین شهری درسا و اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/1
وقتی 90 درصد این خودروها تولید نمیشن گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران فقط برای خنده خوبه خخخخ هرچند که قبلا هم قابل استناد نبود
1398/7/1
خودرو های داخلی همه ارابه و لگنن مجبوریم پنها ببریم به کره ای کار کرده و یا حتی چینی کارکرده حداقل میگی اینا تو 4 تا کشور اروپایی وارد شدن
1398/7/3
بالاخره اینها هم باید نون بخورن برای همین هر چند وقت یه جوک تعریف میکنن که نونشون حلال باشه