موضوعات داغ

احتمال‌ ورود خودروهای روسی به ایران

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گفته می شود که تولید خودرو در کشور در طی سال گذشته یک کاهش 22 درصدی را تجربه کرده است که دلیل اصلی آن تامین نقدینگی است.
به نقل از سایت رسمی روزنامه دنیای خودرو، دبیر انجمن خودروسازان ایران در خصوص همکاری صنعت خودروسازی کشورمان با دیگر خودروسازان جهان توضیح داد که خدمات پس از فروش خودروهای چینی ادامه دارد و تولیدکنندگان موظف هستند تا ۱۰ سال از آخرین تولید خدمات مناسب را ارائه دهند. در نتیجه نگرانی زیادی برای صاحبان خودروهای چینی وجود ندارد.
وی در خصوص احتمال همکاری با شرکت های خودروسازی روسی نیز عنوان کرد زمانی که چینی‌ها به تقاضای ما پاسخ نداده باشند احتمال این که ایران سراغ خودروهای روسی برود وجود دارد. این موارد به مسائل سیاسی باز می‌گردد اما مردم از خودروهای روسی استقبال نمی‌کنند. ما زمانی که چاره‌ای نداشتیم باید به سمت خرید این نوع خودروها برای نوسازی ناوگان برویم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/3
فعلا نون تو چینی هاست اونها رو عشقه ، خدا رو شکر که بعد از 40 سال مونتاژکاری عرضه تولید ماشین رو خودتون ندارید
1398/7/3
چه تبلیغی میکنن که مردم از خودروهای روسی استقبال نمیکنن. قبل از این وزیر هم همینو گفت. معلوم نیست پشت این اظهار نظر هاباز چه نقشه شومی برای ملت کشیدن
1398/7/3
یادش بخیر تو یه مصاحبه ای همین شخص دبیر انجمن خودروسازان ایران، ازش سوال پرسیدن که شما چه ماشینی سوار میشی؟؟ گفت خودروی داخلی، گفتن چه خودروی داخلی ای؟؟ گفت مگان. گفتن مگان که خودروی داخلی نیست، خودروی مونتاژیه و چرا پراید سوار نمیشی؟؟ جالبه که عصبانی شد و گفت مگه قراره منم مثل شما ماشین سوار شم؟؟؟!!!!
خب عزیز دل، شمایی که خودتو از مردم جدا میدونی چطور برا مردم تصمیم میگیری؟؟
در ضمن شما خودروی روسی آرودی که استقبال مردم رو ببینی؟؟ قطعا از آشغالایی که ایرانخودرو و سایپا سر هم میکنن و امثال شما بهتون بر میخوره که برید پشتش بشینید که بهتره.