موضوعات داغ

ریمپ چیست ، معرفی بهترین مرکز ریمپ در ایران

عکس مطلب اول
ریمپ ایسیو جایگزین نرم افزار موجود روی ایسیو خودرو می شود و راندمان آن را به حداکثر می رساند. ایسیو عملکرد موتور خودرو را کنترل می کند و زمانیکه ریمپ انجام شود تاثیرات بسیار زیادی در شتاب ، مصرف سوخت ، ناک و . . . مشاهده خواهد شد. کمپانی های خودروسازی قبل از عرضه خودرو به بازار به صورت پیش فرض نرم افزار ایسیو را تنظیم می کنند. مهم ترین تغییراتی که در ریمپ ایسیو انجام می شود شامل سازگاری موتور خودرو با شرایط آب و هوایی ، قوانین و محدودیت ها و کیفیت سوخت در هر منطقه جغرافیایی می باشد. ریمپ می تواند خودرو را مطابق با شرایط آب و هوایی هر کشوری سازگار کند بنابراین بعد ریمپ مصرف سوخت بهینه می شود ، شتاب افزایش پیدا می کند و پدیده ناک هم رفع خواهد شد.

ریمپ

ریمپ

عملیات ریمپ چطور انجام می شود؟
در فرآیند انجام ریمپ ابتدا برنامه اصلی خودرو بر اساس نیاز مشتری بررسی می شود و بعد از آن نرم افزار ایسیو برای رسیدن به حداکثر راندمان تغییر داده می شود ، در حقیقت ریمپ ، پارامترهای اصلاح شده ایسیو است که توسط کارشناسان مورد بازنگری قرار گرفته است. فرآیند ریمپ در اکثر موارد ، بدون باز کردن ایسیو و تنها از طریق پورت OBD انجام می شود. سوالی که در ذهن بسیاری وجود دارد این که چطور می توان با ریمپ قدرت موتور را به حداکثر افزایش داد و در مقابل مصرف سوخت هم کاهش پیدا کند. در پاسخ باید گفت که پارامترهای عملکردی ایسیو در جداول جداگانه ای قرار دارند که می توان هر کدام را به صورت جداگانه تغییر داد ، بعنوان مثال زمانی که خودرو نیاز به شتاب گیری دارد ، دریچه گاز به صورت کامل باز شده دور موتور افزایش پیدا می کند ، بنابراین در ریمپ پارامترهای سوخت و جرقه زنی فقط در دورموتورهای بالا و در زمان شتاب گیری تغییر داده می شود و زمانیکه دور موتور کم است (همچنین در حالت کروز) تغییری در سوخت و افزایش پارامترها ایجاد نمی شود.

ریمپ

ریمپ

کاراکال تیونینگ اولین و معتبرترین برند ریمپ ایسیو در ایران با تغییر در جداول سوخت و جرقه قدرت موتور را به طور چشمگیری افزایش می دهد. کاراکال تیونینگ بیش از 60 شعبه فعال در سراسر کشور دارد. بعد از ریمپ در کاراکال تیونیگ تغییرات زیر در خودرو مشاهده خواهد شد:
افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت
افزایش گشتاور و توان موتور
تغییر جداول بوست توربو شارژ و افزایش بوست توربو
رفع تاخیر پدال گاز ( کپ دریچه گاز)
تغییر در عملکرد دمای فن با تغییر نقطه عملکرد فن مایع خنک کننده
رفع محدودیت سرعت ( با توجه به استانداردهای خودرو و قوانین جاده ای هر کشور محدودیت سرعت روی خودروها اعمال می شود ، بسیاری علاقه به افزایش سرعت و شرکت در مسابقات مختلف را دارند که با ریمپ ایسیو محدودیت سرعت به طور کامل رفع می شود)
افزایش کاتاف
حذف سنسور اکسیژن دوم
بهبود کشش خودرو در سربالایی ها
نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس سریع تر
ریمپ و معاینه فنی
در ریمپ پارامترهای سوخت و جرقه تغییر می کند که منجر به تغییر نسبت آلایندگی می شود ، اما در کاراکال ریمپ طوری انجام می شود که آلایندگی در حد مجاز باقی مانده و هیچ مشکلی در معاینه فنی بوجود نمی آید. از طرفی مشکل خودروهایی که آلایندگی دارند را نیز می توان با ریمپ حل نمود.

ریمپ

ریمپ

ریمپ و گارانتی خودرو
با ریمپ گارانتی خودرو باطل نمی شود و با دیاگ زدن در نمایندگی هم نمی توان متوجه ریمپ شد. چون ریمپ تغییرات نرم افزاری است که در حافظه اصلیecu اعمال می شود و دستگاه های دیاگ به این حافظه اصلی دسترسی ندارند. در حقیقت دیاگ فقط به حافظه موقت که کدهای خطا در آن ثبت می شود دسترسی دارد.

تمامی خدمات ریمپ در کاراکال تیونینگ ابتدا توسط کارشناسان تست شده و مشتری هم می تواند آن را تست کند و در انتها بعد از رضایت کامل ، اجرت دریافت می شود و در صورت نارضایتی کوچکترین هزینه ای شامل مشتری نخواهد شد ، اما تمامی مشتریان کاراکال از ریمپ حرفه ای در این مجموعه رضایت کامل دارند.


ورود به سایت کاراکال تیونینگ

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/11
سلام با اینکه کارشون خیلی درسته اما من که شیراز صاحب x22 هستم کاری برام نمیکنن و میگن انحصاری تهرانه که نقطه ضعف بزرگیه
1398/11/3
یه پراید 141 ریمپ شده داشتم هیچ ماشینی نمیگرفتش سربالایی 100تا میرفت اما بعد 2سال چنان به روغن سوزی افتاده بود که نتونستم خرج تعمیرشو بپردازم و زیر قیمت فروختمش