موضوعات داغ

اگر میتسوبیشی دارید این خبر را بخوانید؛ آرین موتور کیلومتر سرویس دوره ای را تغییر داده است!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، قصد دارد طرح بهینه سازی سرویس های ادواری خودروهای میتسوبیشی را که حاصل تجربیات فنی ، نظرات مشتریان گرامی و نیز عاملیت های مجاز می باشد را از تاریخ 98/07/06 در عاملیتهای مجاز سراسر کشور اجرا نماید. هدف از این طرح، افزایش رضایت مندی مشتریان و سلامت خودروهاست. در این طرح سرویس های ادواری تمامی خودروهای میتسوبیشی به 5000 کیلومتر یا 4 ماه تغییر می یابد. مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش شهر خود مراجعه فرمایند.
این طرح مزایای مختلفی دارد، از جمله کاهش فاصله بررسی قطعات و انجام سرویس‌های دوره‌ای، که باعث تشخیص سریع‌تر و راحت‌تر خرابی‌های احتمالی شده و از سرایت آن به دیگر قطعات خودرو جلوگیری می‌کند. در چک لیست‌های جدیدی که آرین موتور تدوین نموده است، آیتم‌های غیرضروری و اضافه حذف شده که این مورد باعث افزایش بهره وری سرویس های ادواری، کاهش زمان توقف خودرو در عاملیت و نیز افزایش سلامت خودرو خواهد گردید. در نهایت به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت و قطعات مصرفی در هر سرویس دوره ای کاهش یافته است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/7
نظر مشتریان ؟؟؟ رضایت مشتریان ؟؟؟ تا جایی که من اطلاع دارم از زمانی که این تصمیم اعلام شده همه پیج ها و اعضای گروه های میتسوبیشی سوار رفتن به نمایندگی تحریم کردن جالبه که اینهمه گروه وجود داره و همه شاکین از این موضوع بعد میان می گن با نظر مشتریان ؟؟؟ با نظر کدوم مشتری ها بوده که همه بی خبر و ناراضی هستن ؟؟ لطفا اگه تصمیم گرفتید برای پر کردن جیبتون سرویس های بیشتری بذارید به دروغ از اسم مشتری ها استفاده نکنید. طبق دفترچه سرویس ها 7500 یا 6 ماه باید باشه از سال 2012 که asx وارد شد همین بوده حالا بعد از 7 سال یدفعه فهمیدن اینجوری بهتره ...
1398/7/12
واقعا جای تاسف داره . وقتی که قیمت سرویسهای دوره ای ۴ برابر اخذ میشه اضافه کردن سرویسها چیز عجیبی نیست....