موضوعات داغ

هیوندای ماشین پرنده خواهد ساخت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای امروز اعلام کرد یک واحد حمل و نقل هوایی شهری تاسیس کرده که یک مهندس سابق ناسا ریاست آن را برعهده دارد. این واحد قرار است خودروهای پرنده برای هیوندای تولید کند.
دکتر جیون شین رئیس سابق بخش تحقیقات هوانوردی ناسا درباره همکاری با هیوندای گفته است:
من به عنوان کسی که طی ۳۰ سال در زمینه تحقیق و توسعه هوانوردی پیشرفته برای ناسا کار کردم، خیلی خوشحالم که هیوندای این فرصت را در اختیار من گذاشته تا استراتژی حمل و نقل هوایی شهری را شکل بدهم. این تیم جدید در هیوندای تکنولوژی‌های خاصی توسعه خواهند داد که این شرکت را به یکی از ارکان اصلی حمل و نقل هوایی شهری تبدیل می‌کند، بخشی که انتظار می‌رود طی ۲۰ سال آینده بازاری ۱.۵ تریلیون دلاری مخصوص خودش داشته باشد.
شین گفته این بخش قصد دارد ترافیک شدید شهری که نتیجه شهرنشینی بیش از حد مردم است را با روش‌هایی نوآورانه و هوشمندانه حل کند که تاکنون کسی ندیده و حتی به آن‌ها فکر نکرده است. با توجه به این ادعا، احتمالا این بخش روش‌های جدیدی در حمل و نقل فراتر از خودروهای هوابرد را اختراع کند.
دیگر برندهایی که در حال توسعه خودروهای پرنده هستند شامل اوبر، تویوتا، ترافوجیا متعلق به جیلی و تیم همکاری بوئینگ و کیتی هاوک به رهبری لری پیج موسس گوگل هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد