موضوعات داغ

شاید شاسی بلند الکتریکی الهام گرفته شده از موستانگ ماه آینده رونمایی شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد ابتدا ماه ژانویه ۲۰۱۸ از برنامه خودش برای ساخت یک شاسی بلند تمام الکتریکی گفت و قول داد این کراس‌اوور در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. دو ماه پیش، یکی از مدیران شرکت اعلام کرد نسخه اولیه از این مدل ممکن است نوامبر ۲۰۱۹ رونمایی شود و گزارشی جدید ادعا می‌کند احتمالا طی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس در ماه آینده شاهد رونمایی از این خودرو که از فورد موستانگ الهام گرفته شده باشیم.
البته خیلی هیجان‌زده نشوید چون این گزارش جدید بیشتر براساس حدس و گمان است تا اینکه اطلاعات دقیقی از یک منبع موثق داشته باشد. مجله آنلاینی که این گزارش را منتشر کرده این‌طور تحلیل کرده که نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس به زودی به مراسمی برای رونمایی از مدل‌های جدید خودروهای مهم تبدیل خواهد شد. بنابراین این اطلاعات موثق و معتبر نیستند.
فورد هم در این باره گفته است:
هیچ خبری درباره برنامه‌های خودمان در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس برای اعلام نداریم.
این خودروساز قصد داشت نام مک وان را برای این مدل هنوز بدون نام انتخاب کند. اما طرفداران برند از این ایده خوششان نیامد و هنوز مشخص نیست نام این مدل چه خواهد بود. به هر حال این شاسی بلند بدون آلودگی هوا احتمالا در دو مدل به بازار عرضه شود که مدل پایه آن با هر بار شارژ مسافت ۴۸۵ کیلومتری را طی خواهد کرد. مدل گران‌تر با یکبار شارژ می‌تواند مسافت ۶۰۰ کیلومتری را طی کند و حتی ممکن است یک نسخه با قدرت بیشتر از این دو مدل هم به بازار عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد