موضوعات داغ

آغاز فروش اقساطی BMW مدل 320i و 330i توسط پرشياخودرو + جدول قیمت

عکس مطلب اول
طبق اعلام واحد فروش شركت پرشیاخودرو، خودروی BMW سری ۳ سدان به صورت صفر کیلومتر مدل ۲۰۱۸ به صورت نقدی و اعتباری در مدل های 320i و 330i به خریداران عرضه می شود.
شرايط فروش اعتباری با ۵۰٪ پیش پرداخت و بازپراخت ۶ تا ۲۴ ماه اعلام شده است. ضمن این که در صورت تمایل مشتریان، پرشیاخودرو آمادگی دارد در قالب طرح Used Car، خودروهای BMW و MINI کارکرده متقاضيان خريد را با نمونه های صفر کیلومتر سری ۳ جایگزین نمايد. از جمله نکات برتر این طرح باید به محدود بودن موجودی BMW سری ۳ صفر کیلومتر، مشخص بودن دقیق لیست آپشن ها و تخصیص شماره شاسی به مشتری در زمان عقد قرار داد اشاره کرد.
همچنین خودروهای موجود در این طرح دارای ۵ سال يا ۱۵۰ هزار كيلومتر گارانتی و ٢ سال خدمات رایگان BSI+ را نیز در نظر گرفته است. هر چند در قالب این طرح خودروها در ۳۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می شوند اما، در صورت تکمیل وجه برای طرح های نقدی و تكميل و تائيديه اعتبارسنجی پرونده های خريد اعتباری، پرشیاخودرو آمادگی تحویل خودروها به صورت به روز را نیز دارد.
از جمله نکات مهم در مورد فعالیت های اين شرکت نسبت به دیگر رقبا، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر به مشتریان است.

شرایط فروش بی ام و 330i

شرایط فروش بی ام و 330i

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/18
مگه واردات خودرو ممنوع نیست.
چه جوری پرشیا خودرو داره ماشین وارد میکنه؟

کدوم آقازاده همچین امتیازی داره.
1398/7/20
اینا ماشینهایی هستند که قبل از بسته شدن واردات ثبت سفارش شدند و به تازگی ترخیص شدند.
1398/7/18
این پرشیا خودرو اینقد ماشین وارداتی از کجامیاره ماهی ی بار فروش میزاره درصورتی بقیه شرکتا وارد کننده 2 ساله فروشی نزاشتن بجز آزرا و النترا کرمان موتور و اسان موتور لطفا اگه میشه ی شفاف سازی کنین