موضوعات داغ

حضور کامیونت های جدید شیلر در نمایشگاه حمل و نقل تهران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
همزمان با نمایشگاه‌های خودرو استانی، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران 98 در حال برگزاری است و شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، خود را به این نمایشگاه رسانده‌اند. یکی از پررونق ترین غرفه‌های این نمایشگاه، مربوط به گروه بهمن و زیرمجموعه‌های آن، یعنی بهمن دیزل و سیباموتور است که با تنوع خوبی از محصولات، در این نمایشگاه حضور دارند.
یکی از جدیدترین محصولات بهمن دیزل، دو خودرو مینی بوس و کامیونت شیلر است که براساس پلتفرمی مشترک توسعه یافته‌اند. مینی بوس شیلر مورد توجه شهرداری تهران و اتحادیه اتوبوسرانی قرار گرفته است و هر کدام از این ارگان‌ها، صد دستگاه از این خودرو را خریداری کرده‌اند. براساس اعلام بهمن دیزل، مینی بوس شیلر 390 و کامیونت شیلر ، 273 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. هر کدام از این دو خودرو دیزلی، براساس استانداردهای آلایندگی یورو4 توسعه یافته‌اند و جایگزین خوبی برای خودروهای فرسوده نیمه سنگین کشور به حساب می‌‌آیند.

نمایشگاه حمل و نقل تهران

نمایشگاه حمل و نقل تهران

علاوه بر کامیونت و مینی بوس شیلر، در غرفه سیباموتور محصولات دیگری همچون کامیون فاو با تجهیزات آتش نشانی، وانت کارا دوکابین و پیکاپ کاپرا 2 نیز به نمایش درآمده بودند. در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه گروه بهمن در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا روز یکشنبه، 21 ام مهرماه، در بزرگراه چمران تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد