موضوعات داغ

دلیل حذف رینگ اسپرت از خودروهای داخلی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها موضوع خودروهای کف پارکینگ به بحث های هفتگی تبدیل شده است. خودروسازان نیز هر چند وقت یکبار، آماری از خودروهای کف پارکینگ خود را اعلام می کنند. مردم نیز بابت کیفیت قطعات استفاده شده نگران هستند. یکی دیگر از نکاتی که در بین برخی از محصولات تولید داخل به چشم می خورد، استفاده از رینگ فولادی به جای رینگ آلومینیومی است چرا که برخی از محصولات پیش از این با رینگ های آلومینیومی عرضه می شدند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از گسترش نیوز، محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی درباره حذف رینگ آلومینیومی برخی از محصولات اظهار داشت: دلیل استفاده از رینگ آلومینیومی و استفاده از نمونه فولادی در محصولات داخلی دقیقا مشخص نیست و باید این موضوع را از خودروسازان پرسید. از نظر تامین و تولید مشکلی وجود ندارد و تنها مورد گرانی آلومینیوم است که از کیلویی 6 به 36 هزار تومان رسیده است.
وی در ادامه درباره کیفیت قطعات خودروهای کف پارکینگ پس از عرضه به بازار گفت: هر قطعه ای که از نظر کیفیت و استاندارد، مشخصات لازم را نداشته باشد بر روی خود سوار نمی شود. این را باید مردم بدانند که این امکان وجود ندارد که قطعه ای نامناسب بر روی خودرو سوار شود. قطعات نصب شده بر روی خودروهای کف پارکینگ از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و دارای گارانتی نیز می باشند.
نجفی منش در پایان بیان داشت: بر اساس آمار منتشر شده ایران خودرو 50 هزار و سایپا 25 هزار دستگاه خودرو کف پارکینگ دارند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/24
6 برابر خیلی خوبه خدا رو شکررررر