موضوعات داغ

رولزرویس فانتوم، ارزان تر از سوناتا در ایران!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
همه می دانند که بسیاری از خودروهای لوکس در آمریکا و اروپا افت قیمت شدیدی در بازار دست دوم دارند و رولزرویس فانتوم نیز از این مساله مستثنی نیست. اگر در سال 2007 برای خرید یک رولزرویس فانتوم به شوروم این شرکت مراجعه می کردید با توجه به سطح آپشن ها باید مبلغی در حدود 350 هزار دلار را برای یک فانتوم پرداخت می کردید. اما حالا یک فانتوم مدل 2007 با کارکردی در حدود 7 هزار کیلومتر را در آمریکا با قیمت پایه ی 42 هزار دلار می شود خرید. اگر با دلار 11 هزار تومانی حساب کنیم چنین مبلغی در کمتر از 600 میلیون تومان خواهد شد که در ایران به این پول یک هیوندای سوناتا هیبریدی هم نمی شود خرید.

رولزرویس فانتوم

رولزرویس فانتوم

بر اساس آگهی این فانتوم، این خودرو از نوع دارای فاصله ی محوری زیاد است و تودوزی سفارشی بسیار خاصی هم دارد. بدنه ی این خودرو نیز دو رنگ بوده و بخش پایینی آن به رنگ نقره ای است. در کنار این رنگ بدنه ی خیلی زیبا رینگ های 21 اینچی کرومی نیز زیبایی خارجی خودرو را دو چندان کرده اند.

رولزرویس فانتوم

رولزرویس فانتوم

با باز کردن درها متوجه خواهید شد که زیبایی واقعی درون خودروست جایی که شاهد استفاده از بهترین چرم با رنگ سفید و کفپوش های بنفش رنگ هستیم. همچنین تزیینات چوبی بسیار زیبا نیز درون کابین به وفور دیده می شوند. برای سرنشینان عقب این خودرو میز غذاخوری تا شونده، یخچال، استراحتگاه پا، آینه و نمایشگر مجزا وجود دارد.
بر اساس آگهی این رولزرویس فانتوم فقط دو صاحب تا کنون داشته است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/24
شکوه ناب
1398/7/24
عقربه دور موتور چی میگه ؟؟
1398/9/29
چرا داری مردم رو به اشتباه میندازی کی به 42 هزار دلار رولزرویس میده اخه من بهت 60 هزار میدم برو برام همین مودلو بخر باقیش برا خودت
1400/6/28
چرا الکی مقاله می نویسین زیر ۱۰۰ هزار دلار تونستی بری رولز رویس بخری به مام بگو
من ۱۰۰ تا بهت میدم تو برو با ۴۰ تاش رولز رویس بخر ۶۰ تای دیگشم مال خودت
الان بی ام و x4 ‌، شصت هزار دلاره دیگه رولز رویس جای خودش