موضوعات داغ

مشکل در تامین لوازم یدکی برخی خودروهای چینی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رئیس اتحادیه مکانیسین‌های تهران در حوزه تامین قطعات یدکی خودروهای تولید داخل مشکلی وجود نداشته و تنها برخی از قطعات الکترونیکی در بازار با کمبود مواجه اند البته در حوزه خودروهای چینی شرایط به مراتب بدتر است.
به نقل از ایسنا، علیرضا نیک آیین در خصوص تامین قطعات یدکی و تعمیرات خودرو اظهار کرد: در شرایط فعلی مشکل خاصی در تامین قطعات یدکی خودروهای تولید داخل نیست و تنها در برخی مواقع بازار با کمبود قطعات الکترونیکی مواجه می‌شود و جای سوال دارد که چرا در همین حین برخی توزیع کنندگان نوسان قیمت در بازار ایجاد می‌کنند.
وی در ادامه افزود: در زمینه خودروهای چینی باید اعلام شود که متاسفانه شرکتهای واردکننده و عرضه‌کننده خودرو آنچنان موفق عمل نکرده و بازار و برخی صاحبان خودرو در تامین قطعات یدکی با مشکلات بسیاری روبرو هستند.
نیک آیین در خصوص قیمت لوازم یدکی و هزینه تعمیرات اساسی نیز عنوان کرد: قیمت لوازم یدکی خودرو رشد قابل توجهی را تجربه کرده و این موضوع منجر به کاهش مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی شده است. هزینه تعمیرات اساسی خودروهای مدل پایین رشد قابل توجهی داشته و باید به میزان ارزش خود خودرو برای تعمیر و به‌روزرسانی این دست وسایل هزینه کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد