موضوعات داغ

250 لیتر سقف ماهانه دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در واکنش به خبرهایی مبنی بر سهمیه بندی سوخت، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و تکذیب می کنیم. سیستم سامانه هوشمند سوخت به صورتی طراحی شده که عددی با عنوان سوخت گیری ماهانه را ثبت می کند که بر اساس سابقه این عدد 250 لیتر است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: از مجموع 22 میلیون کارت سوخت شخصی که اقدام به سوخت گیری می کنند، تنها هزار کارت به این عدد رسیده اند. همچنین هیچ سقف سهمیه ای در کارت سوخت شخصی وجود ندارد و اگر افراد در مصرف ماهانه خود به 250 لیتر برسند؛ کماکان کارت سوخت جایگاه داران برای ادامه سوخت گیری وجود دارد و محدودیتی تعیین نشده است.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: با آغاز ماه جدید، کارت این هزار نفر نیز دوباره 250 لیتر شارژ خواهد شد.
گفتنی است الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی از 20 مردادماه سال جاری آغاز شده، اما تنها 15 درصد از مردم از کارت سوخت شخصی خود اقدام به سوخت گیری کرده اند. همچنین کارت سوخت جایگاه داران با محدودیت روبه رو شده و از 30 لیتر در هر بار سوخت گیری به 20 لیتر کاهش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/27
روش شایعه پراکنی و از حساسیت انداختن افکار عمومی کاردیروزوامروز نیست وهمیشه روش همین بوده،هروقت
گفتند چیزی گران نمیشود،حتما خواهدشد،اگرگفتندسهمیه بندی نمیشودحتما خواهدشد!
1398/8/12
در جواب کیوان :
دقیقا همین بلا سر تلگرام اومد. و جالبه عادت کردن که حواس ها رو پرت میکنن مثلا سر اینستاگرام فیلتر بشه یا نشه؟ بعد سهمیه بندی رو اعمال میکنند.
الانم بنزین میشه 60 لیتر ولی کارت جایگاه ها همچنان هستند، بعد 2 ماه یهویی کارت سوخت های جایگاه ها حذف میشن و سهمیه بندی یهویی اعمال میشه ^_^ نرخ 2500 تومان
1398/8/12
با فرض اینکه تهران فقط یک میلیون نفر راننده اسنپ داشته باشه.شما بگو کل ایران اصلا یه میلیون نفر.
و کلا 500 هزار نفر آزانس باشن توی کل ایران، به نظرتون رسیدن هزار کارت به سقف سهمیه مجاز ، توهین به شعور ملت نیست؟
میخوای دروغ بگی اقلا بگو 100 هزار نفر، یه عددی بگو که بهت نخندن مرد حسابی :-D