موضوعات داغ

معرفی تویوتا وایلدلندر برای بازار چین، تویوتا RAV4 با جلوپنجره لکسوس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا در چین با شرکت‌های مختلفی همکاری می‌کند که یکی از آنها، گروه خودروسازی GAC یا گک است که در همکاری نزدیک با تویوتا، محصولات این شرکت ژاپنی را به بازار چین عرضه می‌کند. تازه ترین حاصل همکاری تویوتا و گک، تویوتا وایلدلندر است که در همان ابتدا، متوجه شباهت‌های اساسی میان این خودرو و تویوتا RAV4 خواهید شد. در حالی‌که طراحان قصد نداشته‌اند این محصول را شبیه به لکسوس طراحی کنند، اما 75 درصد از جلوپنجره این خودرو مشابه مدل‌های مختلف لکسوس، نظیر لکسوس UX یا ES از آب درآمده است.
بر طبق گزارش خبرگزاری Auto163، تویوتا وایلدلندر به چراغ‌های جلو با طرح ماتریسی مجهز شده است که درخشان‌تر از نمونه‌های مشابه در تویوتا RAV4‌ نسخه 2020 هستند. چراغ‌های مه شکن، سپر و همچنین درب عقب دو خودرو نیز تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند. خریداران قادر به انتخاب دو پیشرانه برای تویوتا وایلدلندر خود خواهند بود، که این پیشرانه‌ها عبارتند از یک موتور دو لیتری بنزینی با قدرت 170 اسب بخار و موتور هیبریدی 2.5 لیتری با قدرت 219 اسب بخار. نسخه مجهز به موتور دولیتری، به گیربکس CVT‌ ساده مجهز است، در حالی‌که نسخه هیبریدی، از گیربکس E-CVT سه حالته بهره می‌برد. این حالات، شامل مودهای اکو یا اقتصادی، نرمال و اسپرت هستند.

تویوتا وایلدلندر

تویوتا وایلدلندر

تویوتا اخیرا در محصولات خود، سعی دارد خودروهایی شبیه به محصولات لکسوس طراحی کند تا زیباتر به نظر بیایند و توجه مشتریان بیشتری نسبت به آنها جلب شود، همانند ظاهری که برای تویوتا آوالون 2020 در نظر گرفته بود. علاوه برآن، نسل فعلی تویوتا RAV4 سال گذشته رونمایی شد و تا ارایه نسل جدید این خودرو، حداقل یک یا دو سال زمان باقی مانده است. از آنجایی‌که سلایق مشتریان و نظرات آنها در خصوص ظاهر خودروها سریعا تغییر می‌یابد، تویوتا لازم دانسته تا با ارایه یک فیس لیفت جزئی بر روی تویوتا RAV4 ، ادامه فروش این مدل را تضمین کند. انتظار می‌رود پیش فروش تویوتا وایلدلندر تا پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/29
یه پیچ این غول ژاپنی میارزه به کل ارابه ساز های چینی و کره ای کپی کار