موضوعات داغ

طرح فروش پژو 206 صندوقدار و پژو 405 توسط ایران خودرو از چهارشنبه 1 آبانماه + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/08/01 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:
با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

قواعد و ضوابط مهم :
ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.
در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای 18 سال مقدور می باشد.
الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارک به نمایندگی.
امکان ثبت نام صرفا" برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد و امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت نام با شماره مشتری دوم نمایندگی امکان پذیر نمی باشد.
امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام فعال می باشد.

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/30
مردم دیگه مدتهاست که گول این طرح ها رو نمیخورن و مشتری این جور طرح ها فقط دلالان و کارچاق کن ها هستند !!! ماشین هایی که هزارتا هزارتا دپو شدن تو سوله ها و پارکینگ ها دیگه طرح فروش نمیخواد که !!! اگه واقعا قصد فروش دارید ماشین هارو بزارید داخل نمایندگیها ملت هم بیان نفد کارت بکشن ماشینشون رو ببرن ! اگر هم که قصدتون کلاهبرداری یا فریب مردم هست که دیگه مراجع قضایی واقعا باید ورود کنن ! ۲۰۶ و ۲۰۷ هزارتا هزارتا تولید و دپو میشه اونوقت ماهی ۲۰۰ تا دونه با تشریفات و طرح فروش و این جور مسخره بازیها پیش فروش میشه واسه سال دیگ خوب اون هم که مردم نمیخرن، همه رو دلالها پیشخرید میکنن و الکی بازار رو گرم میکنن.ماشین موجود ،مشتری هم موجود ، پس ماشین رو به آینده حواله ندید بزارید داخل نمایندگی ها و فروش به روز نه واسه ۱ ماه دیگه ! این موضوع رو واسه هر فردی تو هرکجای دنیا توضیح بدی ۱ ساعت شما رو مسخره میکنه که مردم صف واستن پولشون رو بدن ،ماشین هم نگیرن که ۲ ماه دیگه یا سال دیگه ماشینشون آیا تحویل داده بشه آیا نشه !!!! همه جای دنیا کمپانی ها ماشین رو میدن به روز پول هم نمیگیرن یا اقساطی میگیرن ،تازه بازم مشتری نیس واسشون !!!
1398/7/30
آیا کسی نیست که به قیمت واقعی خودرو سازان برای کمک به قشر فقیر و بیگناه ایران توجه داشته باشد آخه چرا خودرو سازان در حق مردم فقیر این همه ظلم می کنند مگر مسئولی در این کشور نیست بخدا قسم هیچ مسئولی پولهای اضافه را به گور نخواهد برد خود دانید ؟
1398/8/2
چرا خون ملت رو کردین توی شیشه. بخدا ما فقط یکبار به این دنیا میاییم و فقط یکبار حق زندگی کردن رو داریم. اینقدر با روان مردم بازی نکنین